BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, maart 2015

775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 » | Laatste
Eddy the Eagle
0
Kijk eens naar de overige beurzen. Vlees noch vis, en het is de laatste dag van de maand. Er sluipt steeds meer onzekerheid in de markt...
Daniel30
0
Eddy,

je hebt wel gelijk, het is erg onrustig maar iedereen zal voor zichzelf moeten beslissen wat te doen. Sommige spelen het veilig, anderen willen het onderste uit de kan hebben....
Eddy the Eagle
1
Daniel,

Je zult mij ook niet gauw horen zeggen wat je moet doen. Iedereen staat er anders in, en moet doen wat hem/haar het beste lijkt.

Ik zit op dit forum om de mening van anderen te peilen. Soms ben je overtuigd van je eigen gelijk; de opinie van anderen biedt je andere visies, waar je je voordeel mee kunt doen...
Treble
0
Je hebt twee maal spot-on gezeten Eddy, dus bedankt voor je mening. Ik ben ook even uit besi gestapt. Kijken wat vandaag ons brengt
Eddy the Eagle
0
Het valt me al met al niet tegen. Ten opzichte van het hoogste punt AEX zijn we gisteren max. 4% teruggevallen. Vanwege het gebrek aan alternatieven voor aandelen, krijg ik steeds meer hoop dat het bij deze mini-correctie blijft....

Treble
0
[verwijderd]
0
Zou de stroomstoring nog van invloed zijn geweest op de handel in het algemeen?
Nu net bij mij weer in ere hersteld...
[verwijderd]
0
Zal vandaag wel blijven schommelen tussen 29,5 en 30,5. Hopsa tentamen internationaal publiekrecht nu. Succes op de beurs.
Treble
0
Eddy the Eagle
0
quote:

Treble schreef op 27 maart 2015 14:35:

Ik heb op 29.7 teruggekocht om toch nog een ritje naar boven mee te maken
Lekker vasthouden, en als we weer wat vastere grond onder de voeten hebben langzaam uitbreiden. Door de duikeling van deze week is de bodem weer wat sterker geworden, maar het blijft oppassen door algemene teneur op de beurs. Ik heb in ieder geval nog een kooporder liggen op 29,50, een wat grotere op 29 etc. Mocht de koers dan nog een keer duikelen, pik je ze zo voor een goede prijs op...
Treble
0
Ik ga ze ook lekker vasthouden. Het was een turbulente week deze week met besi. 31.85 aangetikt en twee dagen later rond de 28.5. Ik ga ervan uit dat de komende week weer wat meer rust in de koers komt. Misschien inderdaad nog wat omlaag.. maar in de aanloop naar de cijfers en het ex-dividend (mits besi plots met een winstwaarschuwing komt) zie ik de koers geleidelijk wel oplopen.
gerrit 69
0
Op de daggrafiek is goed te zien dat het aandeel BESI in een consolidatie fase de nodige zig zag bewegingen maakt, waarvan een solide steun ligt op 27,60 euro en de weerstand op 32,00 euro

www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/BESI-...

Eddy the Eagle
0
[verwijderd]
0
quote:

Treble schreef op 27 maart 2015 15:33:

Ik ga ze ook lekker vasthouden. Het was een turbulente week deze week met besi. 31.85 aangetikt en twee dagen later rond de 28.5. Ik ga ervan uit dat de komende week weer wat meer rust in de koers komt. Misschien inderdaad nog wat omlaag.. maar in de aanloop naar de cijfers en het ex-dividend (mits besi plots met een winstwaarschuwing komt) zie ik de koers geleidelijk wel oplopen.
Ik geloof er niet zo in over wat je schrijft: in de aanloop naar de cijfers en het ex dividend zie ik de koers wel geleidelijk oplopen.

Vooral niet omdat we dat nu toch ook weten dat het straks komt. Het lijkt toch meer de negatieve tendens op de markten in haar geheel. Voor de komende weken wordt op IEX site al gemeld dat er een flinke correctie de komende weken zal komen. BESI gaat dan ook dalen in de koers, ondanks de aanloop naar de cijfers en het ex dividend. De koersschommelingen laag en hoog zijn nu te groot bij BESI. Had meer stbiliteit in de koers verwacht.
Eddy the Eagle
1
Dat de koers deze week tot bijna 32 euro piekte, had in mijn ogen alleen maar te maken met onrealistisch optimisme. Zo van "we staan nu in de AMX, nu even in een rechte lijn naar de 35 euro..."

Die hosanna-sfeer is nu wel even over. Wat mij zorgen baart zijn de waarschuwingen van diverse chipmakers. Het kan haast niet anders of dat gaat zijn weerslag hebben bij toeleveranciers. Over Q1 maak ik me geen zorgen, ben meer benieuwd naar Q2 en H2. Ik denk dat we rond de 30 zullen blijven hangen, met meer neerwaarts risico dan potentie opwaarts...

775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:39
Koers 133,350
Verschil +2,400 (+1,83%)
Hoog 134,950
Laag 129,000
Volume 435.725
Volume gemiddeld 525.322
Volume gisteren 743.319

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront