Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

China nieuws berichten

7.811 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 ... 387 388 389 390 391 » | Laatste
Freemoneyforever
2
quote:

ffff schreef op 26 oktober 2022 13:45:

China investeert gelukkig in al die Europese havens. China onderkent het belang van het hebben van goede faciliteiten om zijn Chinese producten af te leveren. Z o heeft China in heel Europa delen van havens. In Antwerpen rond de 20 procent, in Zeebrugge rond de....90 procent en in Hamburg nu dus rond de 25 procent.

Een heel goede ontwikkeling. Wanneer gaat men in Europa eens goed beseffen dat WIJ als exporteurs even afhankelijk zijn van China met een bevolking die bijna drie maal zo talrijk is, als dat China afhankelijk is van de Europese consument.

Wederzijdse belangen is de beste garantie voor wederzijdse groei, espect, maar vooral voor werkgelegenheid.

Duitsland heeft aan China een enorm belangrijke afzetmarkt voor zijn goederen. Op Duitse tv. uitvoerig over gediscussieerd. Niets stommer dan China voortdurend te blameren, want dan kopen ze simpelweg andere auto's dan Porsche Volkswagen, BMW

Het ellendige gemanipuleer van Biden om complete Europese en dus ook Nederlandse industrieën als ASMI , ASML precies te vertellen wat ze moeten doen, stuit mij gigantisch tegen de borst. DAT maken wij zelf wel uit. En als China zou uitgroeien tot een grotere economische macht dan de USA....So what? Wij, Europeanen verdienen onze dikbelegde boterham juist aan dit soort afzetmarkten en geen stommer beleid dan overal ruzie maken...Bij de Arabieren, bij de Chinezen en veel te veel voor gas en petroleum betalen elders in de wereld.....

Peter
Bent u soms bang door de illegale Chinese politiebureau's in Rotterdam of Amsterdam achtervolgd te gaan worden?
Neemt u alvast een voorschot op Xi's hegemonie?

Persoonlijk denk ik, dat China een grotere dreiging is dan Biden, dan Rusland.
En Trump is een bedreiging voor de democratie in de US.

Ieder zijn mening, ik deel de uwe niet.
Ik koop beslist geen Chinese waar, waarmee de genocide op de Oeigoeren en de onderdrukking van de vrijheid van burgers mee betaald wordt.
tampert
0
ik heb altijd al een hekel aan china gehad. wat een toestand toen met die duikboten. maar de westerse businessman was helemaal idolaat van china, totdat er een hapering in de aanvoer kwam, toen ging men zich achter de oren krabben, maar ik heb wel het idee dat het allemaal van korte duur is, zal zijn, totdat china taiwan binnenvalt , dan zijn de rapen gaar.
Dirk de Dijker
0
quote:

ffff schreef op 26 oktober 2022 13:45:

China investeert gelukkig in al die Europese havens. China onderkent het belang van het hebben van goede faciliteiten om zijn Chinese producten af te leveren. Z o heeft China in heel Europa delen van havens. In Antwerpen rond de 20 procent, in Zeebrugge rond de....90 procent en in Hamburg nu dus rond de 25 procent.

Een heel goede ontwikkeling. Wanneer gaat men in Europa eens goed beseffen dat WIJ als exporteurs even afhankelijk zijn van China met een bevolking die bijna drie maal zo talrijk is, als dat China afhankelijk is van de Europese consument.

Wederzijdse belangen is de beste garantie voor wederzijdse groei, espect, maar vooral voor werkgelegenheid.

Duitsland heeft aan China een enorm belangrijke afzetmarkt voor zijn goederen. Op Duitse tv. uitvoerig over gediscussieerd. Niets stommer dan China voortdurend te blameren, want dan kopen ze simpelweg andere auto's dan Porsche Volkswagen, BMW

Het ellendige gemanipuleer van Biden om complete Europese en dus ook Nederlandse industrieën als ASMI , ASML precies te vertellen wat ze moeten doen, stuit mij gigantisch tegen de borst. DAT maken wij zelf wel uit. En als China zou uitgroeien tot een grotere economische macht dan de USA....So what? Wij, Europeanen verdienen onze dikbelegde boterham juist aan dit soort afzetmarkten en geen stommer beleid dan overal ruzie maken...Bij de Arabieren, bij de Chinezen en veel te veel voor gas en petroleum betalen elders in de wereld.....

Peter
ffff/Peter volgens mij zit jij nog in een soort gelukzalige jaren 90 roes. Niet erg verstandig denk ik. Een ding dat Trump wel goed heeft gedaan is tegengas gegeven tegen China. De hele wereld moest steeds maar slikken dat de Chinese markt voor het westen gesloten of totaal gecontroleerd werd met importheffingen e.d., terwijl de open westerse economien overspoeld werden door Chinese rommel. Blij dat daar eindelijk wat aan gedaan wordt. Nu weer de Chinese politiebureaus in Rotterdam en Amsterdam. Neem maar van mij aan dat jinping een zeer, zeer duistere agenda heeft. Overigens zag ik laatst dat de Chinese indices vanaf ca. 2014 alleen maar zijwaarts hebben bewogen dus zo succesvol is het daar ook allemaal weer niet.
izdp
0
quote:

ffff schreef op 26 oktober 2022 13:45:

China investeert gelukkig in al die Europese havens. China onderkent het belang van het hebben van goede faciliteiten om zijn Chinese producten af te leveren. Z o heeft China in heel Europa delen van havens. In Antwerpen rond de 20 procent, in Zeebrugge rond de....90 procent en in Hamburg nu dus rond de 25 procent.

Een heel goede ontwikkeling. Wanneer gaat men in Europa eens goed beseffen dat WIJ als exporteurs even afhankelijk zijn van China met een bevolking die bijna drie maal zo talrijk is, als dat China afhankelijk is van de Europese consument.

Wederzijdse belangen is de beste garantie voor wederzijdse groei, espect, maar vooral voor werkgelegenheid.

Duitsland heeft aan China een enorm belangrijke afzetmarkt voor zijn goederen. Op Duitse tv. uitvoerig over gediscussieerd. Niets stommer dan China voortdurend te blameren, want dan kopen ze simpelweg andere auto's dan Porsche Volkswagen, BMW

Het ellendige gemanipuleer van Biden om complete Europese en dus ook Nederlandse industrieën als ASMI , ASML precies te vertellen wat ze moeten doen, stuit mij gigantisch tegen de borst. DAT maken wij zelf wel uit. En als China zou uitgroeien tot een grotere economische macht dan de USA....So what? Wij, Europeanen verdienen onze dikbelegde boterham juist aan dit soort afzetmarkten en geen stommer beleid dan overal ruzie maken...Bij de Arabieren, bij de Chinezen en veel te veel voor gas en petroleum betalen elders in de wereld.....

Peter
Goh, geheel eens met je dat Chinese bedrijven net zo kapitalistisch mogen zijn als wij dat zijn.
De Rotterdamse grootste containerterminal is al heel lang in handen van (hongkong)chinezen.
Maar ffff, troost je, China is al de US voorbij qua economische macht.
Maar net zo waar is, dat je die grootmachten als staat bijzonder moet wantrouwen.
De oude wereld moet zich niet laten ringeloren door wie dan ook.
Alleen laat ik me minder leiden door Midas dan jij denk ik ;-)
Freemoneyforever
0
quote:

XTrail schreef op 26 oktober 2022 12:44:

het zou afgeklopt worden op 24.9pct onder impuls van Scholz

Men zou toch denken dat men intussen beter zou weten met dat soort regimes om dan staatsbedrijven te laten participeren

Al een even groot drama als Merkel.

www.politico.eu/article/report-german...
Ik boycot China al.
Dien ik daar Mercedes, VW, Porsche, Audi, BMW, Basf en "Made in Germany" bij te voegen?

Hebben ze geleerd van handel en afhankelijkheid van Rusland?
De deal lijkt meer op: exporteren naar China boven alles. Pure korte termijn winst. Geen beste beurt voor "Made in Germany". Duitsers waren schuldbewust na Hitler. Ze ondersteunen nu met handel o.a. genocide van Oeigoeren, is de Holocaust vergeten?

Alleen als o.a. de bezetting van Tibet ongedaan gemaakt wordt, de bedreiging van Taiwan stopt, en het proces van Hongkong teruggedraaid naar het oorspronkelijke tijdschema, alsmede de opheffing van mensenrechtenschendingen, zou Duitsland er over mogen beginnen na te denken hun infrastructuur (deels) in handen van Chinezen te laten komen.
Freemoneyforever
1
quote:

GRRRRR schreef op 27 oktober 2022 01:22:

Waar kan ik Pinduoduo volgen op de chinese beurs
finance.yahoo.com/quote/PDD?p=PDD&...

Hier kunt u de koers van het bedrijf achter Tiktok volgen.

Die koers is gebaseerd op onder meer:

Boete TikTok vanwege schenden privacy kinderen
Persbericht/22 juli 2021

De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft videoapp TikTok een boete van 750.000 euro opgelegd wegens het schenden van de privacy van jonge kinderen. De informatie die de Nederlandse gebruikers – veelal jonge kinderen – van TikTok kregen bij het installeren en gebruiken van de app, was in het Engels en daardoor niet goed te begrijpen. Door de privacyverklaring niet in het Nederlands aan te bieden legde TikTok onvoldoende uit hoe de app persoonsgegevens verzamelt, verwerkt en verder gebruikt. Dat is in strijd met de privacywetgeving, waar het uitgangspunt is dat altijd duidelijk moet zijn wat er met je persoonsgegevens gebeurt.
autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieu...

Dat staat nog los van het privacygevaar dat de gebruikers van de platformen van Chinese platforms zoals Tiktok lopen.

TikTok weer aangeklaagd: eis van 6 miljard euro om privacyschending
www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5252781...
Freemoneyforever
0
Ik heb mij vergist, Tiktok is van Bytedance.

Pinduoduo verzorgt ecommerce.

Maar over de reputatie maak ik me zorgen:
Pinduoduo blasted for user privacy breach, Luckin franchises: Retailheads

Last week, Chinese e-commerce giant Pinduoduo was again under fire for deleting pictures from a user’s smartphone photo album without consent. Luckin opens itself to franchises as the embattled Chinese coffee chain tries to restart its offline expansion in lower-tier cities. etc.

technode.com/2021/01/20/pinduoduo-bla...
voda
0
Tegenwind voor Chinese economie
Krimp voor industrie en dienstensector.

(ABM FN-Dow Jones) De Chinese economie heeft in oktober de groei zien omslaan in krimp. Dit bleek maandag uit cijfers van Chinese overheid.

De inkoopmanagersindex voor de dienstensector kwam in oktober uit op 48,7, tegen 50,6 in september.

De inkoopmanagersindex voor de Chinese industrie bleek te zijn gedaald van 50,1 in september naar 49,2 in oktober.

Een indexstand groter dan 50 wijst op groei, terwijl minder dan 50 krimp betekent.

Analisten van Nomura vrezen dat de Chinese economie in het vierde kwartaal weer zal krimpen, na de inkoopdata van vandaag, die aantonen dat het herstel van de afgelopen maanden al weer verstoord is.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
DeZwarteRidder
0
China wordt steeds gekker:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona

Shanghai Disney Resort is onverwachts op slot gegaan vanwege de strenge preventieve coronaregels in China. Bezoekers zijn vast komen te zitten in het attractiepark en omliggende gebieden, waaronder een winkelstraat. Zij mogen pas naar huis als ze negatief hebben getest op het coronavirus.
Buitenlandredactie 31-10-22, 14:32 Laatste update: 14:41

Shanghai Disney Resort maakte maandag om 11.39 uur lokale tijd bekend dat bezoekers het terrein niet konden betreden of verlaten. Zij worden allemaal getest op het coronavirus. Het is niet duidelijk om hoeveel mensen het gaat en wanneer het park weer opent.
Barricades staan bij het metrostation van het resort.
Dirk de Dijker
0
quote:

izdp schreef op 27 oktober 2022 00:57:

[...]

Goh, geheel eens met je dat Chinese bedrijven net zo kapitalistisch mogen zijn als wij dat zijn.

Misschien een domme vraag, maar zijn er ook Westerse landen die delen van Chinese havens in eigendom hebben?
luchtschip
0
quote:

Dirk de Dijker schreef op 31 oktober 2022 22:12:

[...]

Misschien een domme vraag, maar zijn er ook Westerse landen die delen van Chinese havens in eigendom hebben?
Nee, Chinese havens zijn volledig in handen van de Chinese Staat

How many shipping ports are owned by China?
China has 34 major ports and more than 2000 minor ports.

List of ports in China

zie dit artikel
en.wikipedia.org/wiki/List_of_ports_i...

China's Global Investment in Shipping Ports :

At present, China is home to more shipping ports than any other country, including seven of the 10 busiest ports in the world. In addition to its massive accumulation of domestic shipping infrastructure, China also owns over 100 ports in approximately 63 countries.

Over 80 percent of China’s overseas port terminals are owned by the “big three” terminal operators: China Ocean Shipping Company (COSCO), China Merchants Group (CMG), and CK Hutchison Holdings.
The first two are state-owned enterprises, while CK Hutchison is a private company based in Hong Kong with close ties to mainland China.

According to the Center for Strategic and International Studies, combined state support for the shipping industry totaled $132 billion between 2010 and 2018.

In Europe and the Mediterranean, it is estimated that China now controls almost one-tenth of port capacity. Examples of this include France’s Le Havre and Dunkirk, Belgium’s Antwerp and Bruges, Spain’s Noatum port, Italy’s Vado port, Turkey’s Kumport port, and Greece’s Piraeus port. A 25-year lease at Israel’s port of Haifa, signed with China’s Shanghai International Port Group, has raised concerns in the United States about potential espionage, given that Haifa port is located less than 1 kilometer away from the docking port for U.S. warships.

thediplomat.com/2021/12/chinas-growin...

Het is voor Westerse investeerders zeer moeilijk een bedrijf in China te blijven voortzetten

Hier een overzicht van een aantal US bedrijven en de tijd dat zij het volgehouden hebben in China totdat zij de stekker eruit trokken

American Companies That Failed in China

www.visualcapitalist.com/american-com...
voda
0
Chinese industrie ziet krimp afnemen
Inkoopmanagersindex in oktober naar 49,2.

(ABM FN-Dow Jones) De Chinese industrie is in oktober iets minder gekrompen. Dit bleek dinsdag uit cijfers van S&P Global.

De inkoopmanagersindex voor de Chinese industrie steeg van 48,1 in september naar 49,1 in oktober.

Gisteren bleek uit overheidscijfers dat de inkoopmanagersindex voor de Chinese industrie juist daalde van 50,6 naar 48,7.

Een indexstand groter dan 50 wijst op groei, terwijl minder dan 50 krimp betekent.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
Succes
0
Workers flee China's biggest iPhone factory over Covid outbreak

Foxconn, one of Apple’s largest suppliers, is wrestling with major disruption at its biggest iPhone assembly factory in China, as anxious workers reportedly flee the facility, according to social media videos.

The Taiwanese company is racing to control a Covid outbreak at its campus in the central Chinese city of Zhengzhou.

The exodus is putting a tremendous strain on Foxconn just before the key holiday shopping season begins and highlights how the country’s stringent zero-Covid policy is hurting international business.

“[We] fully understand your eagerness to go back home,” Foxconn told its employees over the weekend, according to a post on Zhengzhou government’s official WeChat account.

“For employees who voluntarily stay in the company’s factory area, the port government and the company will jointly ensure everyone’s…health and safety,” it added.

Analysts said the chaos at Zhengzhou could jeopardize Apple and Foxconn’s output in the coming weeks. Ivan Lam, senior research analyst at Counterpoint, estimated that between 10% and 30% of iPhone 14 production could be affected in the near term if the situation did not stabilize.

The Zhengzhou campus is the world’s biggest iPhone factory and typically accounts for as much as 85% of iPhone assembly capacity, according to Lam’s estimates.

A Foxconn spokesperson told Chinese state media that the company is trying to boost production at other sites.

“At present, because now is the peak production season… [there is] a large demand for workers,” a Foxconn spokesperson told Henan Daily on Monday, adding that the company was “also coordinating back-up production capacity at other sites.”

www.msn.com/en-us/money/companies/wor...
Freemoneyforever
0
Hoogleraar Rotmans: zonder China rijden we straks geen auto meer

Als alle nieuwe auto’s vanaf 2035 elektrisch moeten zijn, zoals nu vaststaat, worden we nog afhankelijker van China dan we nu al zijn. Dat zegt hoogleraar duurzaamheid en transitie Jan Rotmans. Dit omdat dit soort auto’s bestaan uit veel meer kritieke metalen, zoals lithium, die vooral in Afrika en China aanwezig zijn. "Ik begrijp werkelijk niet dat er geen Europees grondstoffenbeleid is."

Vanaf 2035 mogen nieuwe auto’s in Nederland geen verbrandingsmotoren meer krijgen. Daarvoor heeft Nederland ongeveer 75 procent meer kritieke metalen nodig dan nu. Nederland kan de klimaatdoelen dus enkel halen door afhankelijk te worden van China of Afrika, zo zegt Rotmans. Dat willen we niet, maar: "We zijn er wel toe gedwongen omdat we zo laat wakker zijn geworden."

Een oplossing zou zijn om alternatieve metalen te vinden, maar die zijn er nog niet. "Of het hergebruiken, dat doen we ook nog niet."

De prijs van lithium is vorig jaar al met 280 procent toegenomen, zegt Rotmans. "Dus het is niet alleen de afhankelijkheid, maar ook de exploderende prijs. En dan zit je dus klem." Om die reden snapt de hoogleraar niet dat er nog geen Europees of Nederlands grondstoffenbeleid is.
www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/2e...
Succes
0
Wat een verspilling .. mss is het een idee om eerst +/- 180miljoen mensen onder de armoedegrens helpen?

Wiki
China still has around 13% of its population falling below this poverty line of $5.50 per day in 2020.[9] Chinese premier Li Keqiang said in May 2020 that 40% of Chinese people earn an average of ¥1,000 CNY (around $150) a month (measured at the exchange rate, not at PPP


----------

China lanceert laatste onderdeel van eigen ruimtestation

China heeft het derde en laatste grote onderdeel van zijn eigen ruimtestation gelanceerd. De module moet later vandaag bij het ruimtestation aankomen.

China is sinds een paar jaar bezig met de bouw van Tiangong. De naam van het ruimtestation betekent 'Hemels Paleis'.

Het eerste onderdeel ging vorig jaar de ruimte in. Dat heet Tianhe, oftewel 'Hemelse Harmonie'. Afgelopen juli volgde het onderdeel Wentian ('Zoektocht naar de hemel'). Het deel dat maandag is gelanceerd, heet Mengtian ('Dromen van de hemel').

Samen draaien ze op ongeveer 400 kilometer hoogte rond de aarde. Dat is ongeveer op dezelfde hoogte als het veel grotere internationale ruimtestation ISS.

In Mengtian zit onder meer een atoomklok. Volgens China is de klok bijzonder nauwkeurig: in een miljard jaar zou die nog geen seconde achterlopen.

China is bijzonder ambitieus. Het land bracht in 2003 voor het eerst iemand naar de ruimte. China is het derde land dat hierin slaagde, na de Sovjet-Unie/Rusland en de Verenigde Staten.

Het Aziatische land zette vorig jaar met succes een onbemand karretje op Mars. In 2019 landde China als eerste op de achterkant van de maan. Daar werd een gat geboord en werd een zeldzame energiebron ontdekt. Andere landen doen zulke projecten het liefst gezamenlijk, maar China werkt bij voorkeur op eigen houtje.

Eind volgend jaar wil China een eigen ruimtetelescoop in een baan om de aarde brengen. Deze Xuntian moet zo gebouwd worden, dat hij af en toe kan worden vastgekoppeld aan het ruimtestation Tiangong. Zo kunnen de ruimtevaarders hem onderhouden.

www.nu.nl/tech/6233185/china-lanceert...
Succes
0
quote:

Moonraker schreef op 26 oktober 2022 13:20:

CN bases in NL

www.theguardian.com/world/2022/oct/26...
Gelukkig wordt er actie ondernomen ...

Deze bureaus zijn natuurlijk een grove schending van de Nederlandse soevereiniteit.
En dan de mond vol hebben van westerse bemoeienis met hun interne aangelegenheden ... nogal hypocriet!

Mss moeten we (asap) eens meer gaan nadenken over het terughalen van productie en veel meer lokaal (binnen Europa) gaan produceren/kopen !!

-----------

NOS Teletekst 113
Hoekstra: China moet bureaus sluiten

Chinese 'politiebureaus' in Nederland moeten onmiddellijk hun deuren sluiten. Minister Hoekstra heeft de ambassadeur van China laten weten dat de bureaus onacceptabel zijn.Hij wijst erop dat ze zonder toestemming consulair werk doen.

Vorige week meldden Follow the Money en RTL Nieuws dat China politiebureaus in Amsterdam en Rotterdam heeft.Ze zouden administratieve zaken regelen, zoals rijbewijzen,maar ook kritische Chinezen volgen en mogelijk onder druk zetten.

Hoekstra laat nog onderzoeken wat er precies op de bureaus gebeurt. Daarbij wordt ook overlegd met andere landen, waar China vermoedelijk ook actief is.
voda
0
Onverwachte daling Chinese export

Ook afname import in oktober.

(ABM FN-Dow Jones) China heeft in oktober onverwacht minder geëxporteerd. Dit bleek maandag uit cijfers van de Chinese overheid.

In dollars nam de export van China met 0,3 procent op jaarbasis af. Dat is duidelijk minder dan de stijging van 4,0 procent die de markt had verwacht en het slechtste cijfer sinds mei 2020. Naar de VS daalde de export zelfs met 13 procent, de derde maand van terugval, terwijl de export naar de EU met 9 procent afnam.

De Chinese import daalde op jaarbasis met 0,7 procent. Hier hadden economen op een pas op de plaats gerekend.

Het Chinese handelsoverschot kwam over oktober uit op 85,2 miljard dollar tegen een verwachting van 95,8 miljard dollar.

Gerekend in yuan steeg de export in oktober overigens met 7,0 procent en de import met 6,8 procent.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
voda
0
Productie iPhone 14 beperkt door Chinese coronamaatregelen

Betreft productie in Zhengzhou.

(ABM FN-Dow Jones) Apple heeft last van de strenge Chinese coronamaatregelen, waardoor de productie wordt vertraagd. Dit maakte Apple zondag bekend.

De fabriek in in Zhengzhou, waar Apple's nieuwste modellen, de iPhone 14 Pro en de 14 Pro Max, worden gemaakt, opereert momenteel op een "aanzienlijk verminderde capaciteit".

Apple zei wel een "aanhoudende sterke vraag" naar deze modellen te ervaren, maar door de problemen in Zhengzhou moeten klanten rekening houden met langere wachttijden.

Apple zegt hard te werken aan een terugkeer naar normale productieniveaus.

Delen van de Chinese miljoenenstad Zhengzhou zuchten momenteel onder strenge lockdownmaatregelen. Hoop op een versoepeling van die maatregelen leidde vrijdag nog tot een rally op de beurs in Hongkong, die vanochtend wordt voortgezet.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
7.811 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 ... 387 388 389 390 391 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
879,47  +9,20  +1,06%  13:30
 Germany40^ 18.058,80 +0,79%
 BEL 20 3.865,60 +0,20%
 Europe50^ 4.977,19 +0,77%
 US30^ 38.118,66 -0,01%
 Nasd100^ 17.616,27 +1,08%
 US500^ 5.086,04 +0,81%
 Japan225^ 37.925,55 +0,53%
 Gold spot 2.346,90 +0,64%
 EUR/USD 1,0730 +0,01%
 WTI 84,13 +0,45%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

ASMI +7,15%
EBUSCO HOLDING +5,80%
Corbion +4,40%
NX FILTRATION +4,15%
Alfen N.V. +3,61%

Dalers

IMCD -8,15%
SIGNIFY NV -7,87%
Wereldhave -7,33%
ABN AMRO BANK... -3,94%
BESI -3,79%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront