Spyker N.V. « Terug naar discussie overzicht

Weekend nieuws 15/16 Okt.

135 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

bart1805 schreef op 14 oktober 2011 23:05:

[...]
Als je er zo van overtuigd bent dat alles in kannen en kruiken is en dat dat de reden is dat de rechtbank ja heeft gezegd, dan ben ik wel benieuwd naar waarom:
- 1 van de 4 rechters vond dat de aanvraag moest worden afgewezen
- er met Geely gesproken is door Lofalk.
Zozo dat zijn 2 sterke argumenten.

1 van de 4 is toch al gauw 25%...

En dat Lofalk met Geely heeft gesproken is niet erg hoor. Maar niemand weet echt wat daarmee is besproken want de berichten zijn over en weer erg tegenstrijdig en volgens mij is er geen officieel bericht gekomen over hoe en wat.

En het feit dat er een planning is afgegeven voor het starten van de band, oke, dat had beter gekund en gemoeten, maar dat betekend niet meteen dat een anti Saab iemand nu met feiten komt.

En ik heb nergens vermeld dat "alles in kannen en kruiken is"...
bart1805
0
quote:

Sander 9977 schreef op 14 oktober 2011 23:20:

[...]

Zozo dat zijn 2 sterke argumenten.

1 van de 4 is toch al gauw 25%...

En dat Lofalk met Geely heeft gesproken is niet erg hoor. Maar niemand weet echt wat daarmee is besproken want de berichten zijn over en weer erg tegenstrijdig en volgens mij is er geen officieel bericht gekomen over hoe en wat.

En het feit dat er een planning is afgegeven voor het starten van de band, oke, dat had beter gekund en gemoeten, maar dat betekend niet meteen dat een anti Saab iemand nu met feiten komt.

En ik heb nergens vermeld dat "alles in kannen en kruiken is"...
Ik ging er van uit dat je met de opmerking:
Let op, de NDRC geeft goedkeuring. De hoge officials hebben duidelijk gesproken met elkaar, en de reconstructie is niet zo maar goed gekeurd.
aangaf er van uit te gaan dat alles in kannen en kruiken is.

Het ging me er niet om dat het twee argumenten zijn. Het ging me er om dat als de reden is dat de hoge officials met elkaar hebben gesproken en dat dat de reden van goedkeuring is, ik niet kan bedenken waarom 1 van de 4 rechters nee zou zeggen. Jij wel?

Twee andere voorbeelden van de Saab persberichten.
- Op 3 mei deal met Hawtai aankondigen om die 8 dagen later weer in te trekken (kijk je even naar de koersontwikkeling rond die tijd?)
- Aankondigen dat op 26 september de volledige bridgeloan binnen is
AX lover
3
quote:

Sander 9977 schreef op 14 oktober 2011 22:56:

[...]

Dat denk ik niet. De berichten die van Saab zelf komen hebben tot dusver meer waarheden gebracht.

Bovendien ben ik nog steeds van mening dat geen enkel bedrijf ook maar 1 Euro in Saab zou stoppen als ze het idee hebben dat ze het niet gaan redden en/of er geen goedkeuring van de NDRC zou komen.

Die Chinezen zijn verre van achterlijk en pompen echt geen geld in een bijna failliet bedrijf.

Let op.... Eind van volgende week is dit aandeel ruim boven de 2 Euro.
Beste Sander, laat me een poging doen om jou te begrijpen/met je mee te denken. Als ik het goed begrijp is de basis voor jouw vertrouwen in een goede afloop het volgende:

- Saab verspreidt goed berichten: Dus het komt goed
- Youngman betaald geld aan Saab: Dus het komt goed
- De betrokken partijen zijn positief: Dus het komt goed

Jij wil dat het goed komt (anders verlies je namelijk goed) en de andere betrokken partijen (Saab, VM, SWAN, Pang Da, Youngman etc) willen ook dat het goed komt (anders verliezen ze geld).

Al deze partijen willen & hopen dat het goed komt. Ze weten niks zeker (dat zeggen ze zelf). Ze hebben alleen maar "aanwijzingen", vertrouwen en hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Dat is logisch, want ze zitten er tot hun nek (of nog dieper) in. Echt 'onafhankelijk' zijn die geluiden dus niet te noemen. Saab kan moeilijk zeggen: Wij weten ook niet wat (of wanneer) het NDRC iets gaat zeggen en wat hun antwoord zal zijn.

Echter, als je 'subtiel' leest/luistert dan zijn er de nodige zorgelijke dingen te horen en te zien.

- Pang Da heeft de betaling van 45 miljoen die ze gedaan hebben al 'afgeschreven'
- Pang Da krijgt bij het klappen van een deal sowieso Saab UK [= onderpand]
- Youngman krijgt bij het klappen van de deal sowieso techniek van Saab
- Een man die commissaris gaat worden bij SWAN voor Youngman heeft gezegd dat de definitieve NDRC goedkeuring nog héél ver weg is
- Pang Da schuift alle NDRC vraagstukken af naar Youngman
- Saab zegt zelf: For third parties it is not possible to know exactly when authorities like the NDRC will take their decisions.

Ik mag misschien gezien worden als "negatief" of een zwartkijker (vind ik allemaal prima). Ik kan je wel vertellen dat ik géén aandelen, opties of wat dan ook heb, of had, of wil in SWAN (of enig ander fonds). Ik heb er dus geen enkel belang bij wat er met de koers gebeurd. Ik slaap net zo rustig als de boel failliet gaat als dat de koers naar 20 euro schiet. I don't give a fuck.

Dit is puur en alleen zeer interessant om volgen vanuit een automotive & bedrijfskundig oogpunt. En als je er dan ook nog een "puur" rationeel, zonder enige financiële binding, naar kan kijken is dat helemaal mooi meegenomen.

Bedenk bij een boodschap altijd zeer goed wie die boodschap verkondigd en wat hij/zij daarmee wil bereiken en het belang van hem/haar daarbij is.

Dat Saab, SWAN & Victor Muller alleen maar super positieve verhalen naar buiten brengen (die vervolgens niet kloppen) is in dat licht geen verrassing. Ze moeten er alles aan doen om aandeelhouders, dealers, klanten, personeel en andere stakeholders tevreden te houden de op zijn minst de schijn op te houden. Staat je daar dus aub niet blind op.

Moet je dan alles geloven wat "negatief" is? Dat zou ik zeker niet doen, maar als je goed luistert naar de andere zijde van het verhaal kan kom je waarschijnlijk meer te weten dan dat je alleen maar naar Victor en consorten luistert.

Er zijn de afgelopen maanden al meer dan genoeg waarschuwingen gekomen vanuit China. Je kan ze in de wind slaan, maar je kan er ook eens naar luisteren.
AX lover
0
quote:

Sander 9977 schreef op 14 oktober 2011 23:20:

[...]

Zozo dat zijn 2 sterke argumenten.

1 van de 4 is toch al gauw 25%...

En dat Lofalk met Geely heeft gesproken is niet erg hoor. Maar niemand weet echt wat daarmee is besproken want de berichten zijn over en weer erg tegenstrijdig en volgens mij is er geen officieel bericht gekomen over hoe en wat.

En het feit dat er een planning is afgegeven voor het starten van de band, oke, dat had beter gekund en gemoeten, maar dat betekend niet meteen dat een anti Saab iemand nu met feiten komt.

En ik heb nergens vermeld dat "alles in kannen en kruiken is"...
De "hoge heren" hebben inderdaad met elkaar gesproken. En weet je wat het NDRC enkele dagen geleden al heeft laten weten met betrekking tot Saab:

According to TTELA, Bloomberg news is reporting that Chen Jianguo, who is deputy director of Industry Coordination of China's National Development and Reform Commission (NDRC), is advising Chinese companies to take a cautious approach to any investment plans in Saab Automobile.

"It depends on how it can be implemented. It is dangerous if it is a bottomless pit," said Chen Jianguo in an interview in the city of Chengdu on Tuesday.

www.lifewithsaab.com/2011/10/ndrc-war...

Dat is Chinees voor: We geven geen toestemming.

Je weet het misschien niet, maar Chinezen zijn zo bescheiden dat ze nooit direct nee durven te zeggen. Ze draaien liever om de hete brei heen en geven subtiele hint dat ze iets liever niet willen. Helaas voor de Chinezen hebben ze in dit geval te maken met rasoptimist Victor Muller. Die wil dat allemaal niet horen en luistert alleen maar naar zichzelf.

De voortekenen dat het NDRC de boel gaat rekken of de boel afwijst worden met de dag groter. Overigens moet kan ik jullie wel verklappen dat het NDRC nooit keihard NEE gaat zeggen tegen Saab. Ze zijn namelijk zo beleefd dat ze dat nooit doen. Dit is hoe het NDRC een afwijzing afhandelt:

The NDRC rarely if ever DENIES an application. It usually says that the application was not adequate, or it should not have been filed in the first place. They did this with Hummer and lately with Subaru.
[verwijderd]
0
Beste AX en Bart,

Ik waardeer jullie bijdrage enorm, en het laatste wat ik doe of wil is iemand afvallen, of zijn of haar reactie aanvallen of afvallen.

Uiteraard weet ik zelf ook welke negatieve kanten er zijn, en ik wil vast voorop stellen dat de hoeveelheid aandelen die ik bezit (gekocht op gemiddeld 0,72) volledig voor de lol en voor de gok zijn.

Ook weet ik welke enorme schuld Saab heeft en dat de NDRC niet "zomaar" goedkeuring gaat geven.

Maar toch heb ik het idee dat dat wel gaat gebeuren om de redenen die ik al heb aangegeven.

Dat betekend natuurlijk niet dat ik gelijk ga krijgen, maar dat zou wel leuk zijn natuurlijk.

In ieder geval respect voor jullie bijdragen aan dit forum want ik lees ze maar wat graag!
bart1805
0
quote:

Sander 9977 schreef op 14 oktober 2011 23:51:

Beste AX en Bart,

Ik waardeer jullie bijdrage enorm, en het laatste wat ik doe of wil is iemand afvallen, of zijn of haar reactie aanvallen of afvallen.

Uiteraard weet ik zelf ook welke negatieve kanten er zijn, en ik wil vast voorop stellen dat de hoeveelheid aandelen die ik bezit (gekocht op gemiddeld 0,72) volledig voor de lol en voor de gok zijn.

Ook weet ik welke enorme schuld Saab heeft en dat de NDRC niet "zomaar" goedkeuring gaat geven.

Maar toch heb ik het idee dat dat wel gaat gebeuren om de redenen die ik al heb aangegeven.

Dat betekend natuurlijk niet dat ik gelijk ga krijgen, maar dat zou wel leuk zijn natuurlijk.

In ieder geval respect voor jullie bijdragen aan dit forum want ik lees ze maar wat graag!
Sander, het is in elk geval een stuk leuker om van gedachten te wisselen met iemand die nadenkt en er anders over denkt dan met een horde dronken aardbeien. Tegelijkertijd is het wel wennen (-;
Ik hoop ook dat de NDRC ja zegt. Niet omdat ik dan veel geld binnen hark (geen aandelen SWAN meer), maar vooral omdat ik echt razend benieuwd ben of en hoe het ze lukt om dit bedrijf weer op te bouwen. Wat dat betreft deel ik wel de mening van Ax dat het vanuit bedrijfskundig oogpunt razend interessant is.
AX lover
0
quote:

Sander 9977 schreef op 14 oktober 2011 23:51:

Beste AX en Bart,

Ik waardeer jullie bijdrage enorm, en het laatste wat ik doe of wil is iemand afvallen, of zijn of haar reactie aanvallen of afvallen.

Uiteraard weet ik zelf ook welke negatieve kanten er zijn, en ik wil vast voorop stellen dat de hoeveelheid aandelen die ik bezit (gekocht op gemiddeld 0,72) volledig voor de lol en voor de gok zijn.

Ook weet ik welke enorme schuld Saab heeft en dat de NDRC niet "zomaar" goedkeuring gaat geven.

Maar toch heb ik het idee dat dat wel gaat gebeuren om de redenen die ik al heb aangegeven.

Dat betekend natuurlijk niet dat ik gelijk ga krijgen, maar dat zou wel leuk zijn natuurlijk.

In ieder geval respect voor jullie bijdragen aan dit forum want ik lees ze maar wat graag!
Geen dank hoor. Het zal mij verder ook aan mijn reet roesten of mensen het wel of niet met mij eens zijn ;) Het is immers hun eigen geld waarmee ze aan het "spelen" zijn. Blijf me er echter wel over verbazen hoe "onbezonnen" een heleboel mensen in dit aandeel stappen. Bij jou valt dat volgens mij wel mee, maar er zitten hier legio mensen die ook maar het flauwste benul hebben waar ze eigenlijk in beleggen en hoe raar de boel eigenlijk in elkaar zit.
[verwijderd]
0
Hahaha, nee idd. Volgens mij zitten er veel mensen in die niet weten waar ze mee bezig zijn, en alles te rooskleurig inzien.

Ik heb ook wel wat ervaring in bedrijfsmatige cijfers etc, en ben echt zeer benieuwd of en hoe ze eruit gaan komen want het is werkelijk een enorme schuld die ze moeten weg poetsen en daarbij komt dan nog het imago etc. van het merk.

1 ding weet ik wel... Saab heeft enorm veel media aandacht en dat zou weleens in hun voordeel kunnen zijn.

Ik ga een biertje pakken mannen! Good night.
VolvoR
0
quote:

bart1805 schreef op 15 oktober 2011 00:01:

Ax, complimenten voor je post van 23:31.
Dito.
aandeeltje!
0
quote:

bart1805 schreef:

[quote alias=aandeeltje! id=5872574 date=201110142313]
Aandeel komt helemaal niet op 2 euro meer, zeker volgende week niet. Maar ik zal opletten.
[/quote]
Kans dat NDRC ja zegt is natuurlijk nog steeds aanwezig. Ik vind het een behoorlijk smalle basis om een deel van mijn geld er op te verwedden, maar onmogelijk is het niet.
Nee het kan altijd..
aandeeltje!
0
quote:

VolvoR schreef:

[quote alias=bart1805 id=5872621 date=201110150001]
Ax, complimenten voor je post van 23:31.
[/quote]

Dito.
Idem, abtje erbij
[verwijderd]
0
quote:

AX lover schreef op 14 oktober 2011 23:39:

[...]

De "hoge heren" hebben inderdaad met elkaar gesproken. En weet je wat het NDRC enkele dagen geleden al heeft laten weten met betrekking tot Saab:

According to TTELA, Bloomberg news is reporting that Chen Jianguo, who is deputy director of Industry Coordination of China's National Development and Reform Commission (NDRC), is advising Chinese companies to take a cautious approach to any investment plans in Saab Automobile.

"It depends on how it can be implemented. It is dangerous if it is a bottomless pit," said Chen Jianguo in an interview in the city of Chengdu on Tuesday.

www.lifewithsaab.com/2011/10/ndrc-war...

Dat is Chinees voor: We geven geen toestemming.
Was even schrikken van de week toen dat bericht naar dat buiten kwam, samen met alle andere verhalen, maar is door geen officiële bron bevestigd toch ?
AX lover
0
quote:

sibdev schreef op 15 oktober 2011 08:36:

[...]
Was even schrikken van de week toen dat bericht naar dat buiten kwam, samen met alle andere verhalen, maar is door geen officiële bron bevestigd toch ?
Wat is voor jou een "officiële bron" als ik vragen mag? Verwacht je een zwart op wit persbericht van SWAN, Saab of het NDRC? Dat gaat er niet komen lijkt mij zo.

Het feit dat een hoge pief van het NDRC deze uitspraken in het openbaar tegen journalisten heeft gedaan op een grote belangrijke autoshow lijkt mij redelijk was waarde hebben. De journalist van Bloomberg die dit heeft geschreven (Ola Kinnander) staat erom bekend dat hij zéér goed op de hoogte is met betrekking tot hetgeen er speelt rondom Saab.

Zelfs de fans van Saabsunited dragen hem op handen en zien hem als een zéér gedegen journalist die niet zomaar iets opschrijft. Op Saabsunited schrijven ze het volgende over Kinnander:

- There are great reporters at Bloomberg like Ola Kinnander
- It’s from the ever-reliable Ola Kinnander at Bloomberg.
- According to Ola Kinnander at Bloomberg (a very trusted source of SU)
- Ola Kinnander and TTELA’s Valdemar Lönnroth, together perhaps with Alrik Söderling, deserve much credit for being the only journalists who actually report facts, not speculation, and let both sides speak.

Toen Swade afscheid nam van Saabsunited zei hij het volgende:
To Ola Kinnander from Bloomberg, for teaching me about journalistic professionalism just by being who he is.

En ook enkele weken geleden nog gaf Steven Wade (Swade) deze journalist een groot compliment:
In my experience, the absolute best source for objective hard news stories on Saab’s situation has been Bloomberg. The guy who covers Saab for Bloomberg is named Ola Kinnander and his stories on any subject to do with Saab are worth reading. He doesn’t sugarcoat anything. He doesn’t give us an easy ride in any way. But the good thing about Bloomberg’s reports is that they aren’t sensationalist like so many others have been in the last months.
If you see a sensational news story about Saab in your regular paper, look for the Bloomberg (or Business Week) story on the same subject before you draw a conclusion.

inside.saab.com/internet-journalism-t...

====================

Hoe serieus jij dit artikel van Bloomberg wil nemen weet ik niet, maar persoonlijk hecht ik er toch wel de nodige waarde aan. En wel vanwege de volgende redenen:

- De journalist is in het verleden zéérr betrouwbaar gebleken
- Het is niet voor het eerst dat we dit soort geluiden uit China horen
- Op die beurs in Chengdu zijn wel meer opmerkelijke dingen gezegd

Trek vooral je eigen conclusie zou ik zeggen!

greenspanalan
0
quote:

AX lover schreef op 15 oktober 2011 09:30:

[...]

Wat is voor jou een "officiële bron" als ik vragen mag? Verwacht je een zwart op wit persbericht van SWAN, Saab of het NDRC? Dat gaat er niet komen lijkt mij zo.

Het feit dat een hoge pief van het NDRC deze uitspraken in het openbaar tegen journalisten heeft gedaan op een grote belangrijke autoshow lijkt mij redelijk was waarde hebben. De journalist van Bloomberg die dit heeft geschreven (Ola Kinnander) staat erom bekend dat hij zéér goed op de hoogte is met betrekking tot hetgeen er speelt rondom Saab.

Zelfs de fans van Saabsunited dragen hem op handen en zien hem als een zéér gedegen journalist die niet zomaar iets opschrijft. Op Saabsunited schrijven ze het volgende over Kinnander:

- There are great reporters at Bloomberg like Ola Kinnander
- It’s from the ever-reliable Ola Kinnander at Bloomberg.
- According to Ola Kinnander at Bloomberg (a very trusted source of SU)
- Ola Kinnander and TTELA’s Valdemar Lönnroth, together perhaps with Alrik Söderling, deserve much credit for being the only journalists who actually report facts, not speculation, and let both sides speak.

Toen Swade afscheid nam van Saabsunited zei hij het volgende:
To Ola Kinnander from Bloomberg, for teaching me about journalistic professionalism just by being who he is.

En ook enkele weken geleden nog gaf Steven Wade (Swade) deze journalist een groot compliment:
In my experience, the absolute best source for objective hard news stories on Saab’s situation has been Bloomberg. The guy who covers Saab for Bloomberg is named Ola Kinnander and his stories on any subject to do with Saab are worth reading. He doesn’t sugarcoat anything. He doesn’t give us an easy ride in any way. But the good thing about Bloomberg’s reports is that they aren’t sensationalist like so many others have been in the last months.
If you see a sensational news story about Saab in your regular paper, look for the Bloomberg (or Business Week) story on the same subject before you draw a conclusion.

inside.saab.com/internet-journalism-t...

====================

Hoe serieus jij dit artikel van Bloomberg wil nemen weet ik niet, maar persoonlijk hecht ik er toch wel de nodige waarde aan. En wel vanwege de volgende redenen:

- De journalist is in het verleden zéérr betrouwbaar gebleken
- Het is niet voor het eerst dat we dit soort geluiden uit China horen
- Op die beurs in Chengdu zijn wel meer opmerkelijke dingen gezegd

Trek vooral je eigen conclusie zou ik zeggen!

Zo, die heb je even om de oren geslagen. Mooi die opsomming, waar haal je het vandaan ;-)
AX lover
0
quote:

greenspanalan schreef op 15 oktober 2011 09:54:

[...]
Zo, die heb je even om de oren geslagen. Mooi die opsomming, waar haal je het vandaan ;-)
Google en een goed geheugen ;)
surveyor
0
Geweldig om al die negatievelingen weer te zien ...

1 ding is zeker , saab gaat het redden ....

let maar op op komende week en saab believers laat je niet gek maken door die aandeeltje bartje ax etcetc...

succes heren ..
[verwijderd]
0
quote:

surveyor schreef:

Geweldig om al die negatievelingen weer te zien ...

1 ding is zeker , saab gaat het redden ....

let maar op op komende week en saab believers laat je niet gek maken door die aandeeltje bartje ax etcetc...

succes heren ..
Dit gebeurt nu al weken,de een weet het nog slechter en beroerder voor te stellen dan de ander halen er de meest betrouwbare blommburg jourjanist bij om hun woorden maar kracht bij te zetten maar vergeten dat niet de journalisten en de negatievelingen beslissen maar de chinezen waarschijnlijk of misschien toch een andere partij bijv.
toen de koers op 0.35 stond zou het moment van faillissement aangebroken zijn echter inmiddels staat deze op een euro+
Dus mensen hoe negatiever jullie schrijven des te harder zal de koers stijgen let maar eens op.
greenspanalan
0
Hoe staat het met die goedkeuring van de NDRC? Oh, nee sorry het was een gokje van Saab zeggen ze nu! Niemand kan voorspellen wanneer de NDRC goedkeurt aldus Saab, we hebben gewoon gedacht dat 14 oktober een mooie datum was. Wat een lachwekkende vertoning! Zeg dan gewoon vooraf dat je het niet weet. Het kan nog wel een jaar duren, wie zal het zeggen. En wie gaat ondertussen de rekeningen betalen? Je denkt toch zeker niet dat Youngman nog meer gaat investeren voordat er een goedkeuring is? Oh nee wacht, ze vragen gewoon de rest van al het IP als onderpand. En waarom zouden ze dan nog een belang willen in Saab? Om de enorme schuldenberg over te mogen nemen? Om een fabriek in Zweden te hebben terwijl ze productiecapaciteit genoeg hebben in China? Ja, komt helemaal goed hoor...
greenspanalan
0
quote:

rapsodie schreef op 15 oktober 2011 11:02:

[...]Dit gebeurt nu al weken,de een weet het nog slechter en beroerder voor te stellen dan de ander halen er de meest betrouwbare blommburg jourjanist bij om hun woorden maar kracht bij te zetten maar vergeten dat niet de journalisten en de negatievelingen beslissen maar de chinezen waarschijnlijk of misschien toch een andere partij bijv.
toen de koers op 0.35 stond zou het moment van faillissement aangebroken zijn echter inmiddels staat deze op een euro+
Dus mensen hoe negatiever jullie schrijven des te harder zal de koers stijgen let maar eens op.
Dom gezwets, ik kan ook stellen dat de koers van 15 euro naar 1 is gegaan. Dan heb ik nog meer gelijk dan jij lijkt me.
135 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
878,83  -3,44  -0,39%  30 apr
 Germany40^ 17.905,20 -1,18%
 BEL 20 3.883,26 -0,09%
 Europe50^ 4.901,63 -0,40%
 US30^ 38.043,99 0,00%
 Nasd100^ 17.570,06 0,00%
 US500^ 5.063,57 0,00%
 Japan225^ 38.318,54 0,00%
 Gold spot 2.320,67 -0,65%
 EUR/USD 1,0716 +0,44%
 WTI 81,58 -1,35%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Aandelenadviezen van IEX.nl

  1. Premium
    Advieswijziging ASML
  2. Premium
    Iets langer geduld met Besi
  3. Premium
  4. Premium
    Uitbundige korting op het aandeel Exor
  5. Premium
    Logische herfinanciering Pharming

Stijgers

Corbion +2,70%
B&S Group SA +1,20%
Ahold Delhaize +1,17%
ForFarmers +1,04%
OCI +1,00%

Dalers

VIVORYON THER... -13,94%
EBUSCO HOLDING -5,50%
ACOMO -4,69%
Air France-KLM -4,29%
Arcadis -3,88%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront