DPA Flex Group « Terug naar discussie overzicht

DPA 1/3 van de waardering van andere uitzenders. Nieuw management van NIG

36 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
A. Beets
0
DPA is na de omgekeerde overname door de NIG een geheel nieuw bedrijf geworden. Na de integratie is de omzet nu stabiel op een 60 mln Euro in 2011. De marge is enorm bemoedigend. De groep zou over 2012 zo een omzet richting 70 mln moeten kunnen behalen (2011 NIG meenemend 60mln) . De brutomarge van 25% zal door de ingezette kosten besparingen waarschijnlijk nog kunnen verbeteren. Waarna een bruto winst van 18 mln overblijft. Voor de duidelijkheid; er staan 'maar' 42 mln aandelen uit! De waardering is dan een 30% van die van Randstad. Het koersdoel zal dus altijd boven de Euro 3 moeten liggen.
[verwijderd]
0
Denk trouwens dat men niet in durft te stappen vanwege de flinterdunne bied. Ook wel iets begrijpelijk

A. Beets
0
Freefloat is niet groot. Management bezit een deel (oude eigenaren NIG verder zitten er toch een aantal grotere beleggers in (over het algemeen slimme jongens en zeker lange termijn beleggers.

Janivo Beleggingen B.V.: 8,77% (datum meldingsplicht: 4 oktober 2011)
Delta Lloyd N.V.: 7,67% (datum meldingsplicht: 6 mei 2011)
Project Holland Beheer B.V.: 16,01% (datum meldingsplicht: 27 april 2011)
A. Strating: 8,06% (datum meldingsplicht: 20 mei 2011)
Gestion deelnemingen II B.V.: 8,92 % (datum meldingsplicht: 20 mei 2011)

Dus ja; biedkant lijkt soms leeg, maart dat is ook aan de laat kant en dus kan het erg snel gaan...

Cijfers in maart dan zien we meer!

[verwijderd]
0
quote:

A. Beets schreef:

Freefloat is niet groot. Management bezit een deel (oude eigenaren NIG verder zitten er toch een aantal grotere beleggers in (over het algemeen slimme jongens en zeker lange termijn beleggers.

Janivo Beleggingen B.V.: 8,77% (datum meldingsplicht: 4 oktober 2011)
Delta Lloyd N.V.: 7,67% (datum meldingsplicht: 6 mei 2011)
Project Holland Beheer B.V.: 16,01% (datum meldingsplicht: 27 april 2011)
A. Strating: 8,06% (datum meldingsplicht: 20 mei 2011)
Gestion deelnemingen II B.V.: 8,92 % (datum meldingsplicht: 20 mei 2011)

Dus ja; biedkant lijkt soms leeg, maart dat is ook aan de laat kant en dus kan het erg snel gaan...

Cijfers in maart dan zien we meer!

Aandeel kan niet veel meer zakken lijkt mij. Welke datum komen de cijfers in maart?
[verwijderd]
0
Henri Nostradamus
0
Ik voorzie dat het ex-management (mogen die naam eigenlijk niet hebben, want ze hebben nauwelijks gemanaged) tussen de 1 en 1,50 al hun aandelen zullen verkopen. Gezien de aantallen stuks in hun bezit is er dus wel enige verkoopdruk te overwinnen. Maar nadat dit "probleempje" opgelost is zal het heel hard naar boven gaan. Onder de 1 kopen is niet verkeerd. Koersen boven de 2 gaan terugkomen, maar kan wel enige tijd op zich laten wachten (6-12 maanden).

HN
A. Beets
0
Het ex management (Peter Smit) heeft geen aandelen DPA meer.

Het is natuurlijk helemaal niet verwonderlijk dat het aandeel niet dagelijks met 3% omhoog gaat. Op 1 Euro heeft het aandeel al een mooie rit in korte tijd gemaakt. Er lijkt een goede bodem te ontstaan. Op 1 euro is DPA super goedkoop. Er zullen altijd verkopers zijn, maar ik denk niet dat je nog lang op deze prijs een belangetje kan bouwen.
[verwijderd]
0
Hey, de 10.000 van 1,05 staat nu op 1,10. Wie o wie drukt hem even naar de 1,10 :-)

[verwijderd]
0
Ik heb er voor mijn porto al genoeg en wacht de stijging af! Behoudens een enkele aankoop, maar geen 10.000 stukken meer.
[verwijderd]
0
De freefloat is dus 50% (zie boven).
Richting de cijfers kan het aandeel nog wel stijgen naar 1,25. En bij goede cijfers verder richting 1,64; 1,75 en 2,00.
[verwijderd]
0
Maakt niet uit. Het begin is er zo lijkt het. We verlaten de dalende trend om de eerstvolgende weerstand van 1,103 op te zoeken. Zo te zien een zware weerstand.
Geduld. Het kan hard gaan als de koers los mag. Misschien met de cijfers van Randstad a.s. donderdag?
[verwijderd]
0
We zullen zien. Raar verloop van die grote blokken de afgelopen week. Positieve er aan is dat er bijna niet meer op lagere koers verkocht wordt.
[verwijderd]
0
Handel ligt momenteel compleet stil bij DPA. Jammer, hoop dat morgen bij cijfers Randstad en later USG het aandeel in beweging komt.
A. Beets
0
Idd geen omzet. Aandeel heeft ook een behoorlijke run-up meegemaakt. Een stukje consolidatie zo net boven de 1 is prima. Aanbod dat (zichtbaar in het boek) staat is net niks. Randstad cijfers zullen laten zien dat de markt einde jaar moeilijker was, maar het zou me niet verbazen als we daar overheen kijken en meer naar het herstel kijken voor 2012. Ik kan niet anders dan uiterst positief zijn over DPA en kijk met veel spanning naar de cijfers in maart die zeker goed zullen zijn. De tent staat volledig op de rails. Ik heb destijds groot in DNC gezeten. Dat aandeel is toen vertienvoudigd en is vervolgens met een dikke premie van de beurs gehaald. Dat gaat DPA ook gebeuren. Mijn target 2012? zeker boven de Euro 2 als het geen 3 is......
Henri Nostradamus
0
Ze hebben deze week een paar forse opdrachten gescoord o.a. in A'dam.

DPA gaat zeker mooie zwarte cijfers presteren in Q1 en Q2. Koers zal snel naar 1,60 gaan op basis van die resultaten (na publicatie).

HN
A. Beets
0
Een paar forse contracten zou mooi zijn. Cijfers Randstad overigens geheel als verwacht. Evenzo de reactie; daytraders zetten het lager maar vandaag al weer hoger. Beleggers weten dat vroeg cyclische waarden als uitzenders, de juiste "play" zijn in de huidige economische situatie. USG zal het moeilijker hebben gehad, Brunel zal positief verrassen. Terug naar DPA; Het aandeel heeft in tegenstelling tot de andere uitzenders eigenlijk nog geen herstel laten zien en is dus véél te goedkoop. 1. Omdat het ondergewaardeerd wordt omwille van z'n history 2. Omdat beleggers er niet naar kijken en het dus als vroeg cyclisch aandeel nog helemaal niks doet. Ik kan me niet anders dan voorstellen dat DPA in 2012 weer meer in het vizier komt van beleggers als Willem Burgers ( Add Value Fund) Antaurus of EV capital. Geen van deze beleggers is aandeelhouder. Als deze jongens weer instappen zal DPA met een zéér kleine free float van onder de 35% héél snel kunnen gaan. DPA is mijn nummer 1 smallcap holding.
36 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,71  +0,35  +0,04%  17:49
 Germany40^ 18.559,60 -0,50%
 BEL 20 3.900,39 -0,42%
 EURO50 5.054,43 -0,32%
 US30^ 38.955,80 +0,22%
 Nasd100^ 19.038,10 +0,10%
 US500^ 5.357,09 +0,08%
 Japan225^ 38.753,70 +0,31%
 Gold spot 2.307,54 -2,88%
 EUR/USD 1,0806 -0,78%
 WTI 75,58 +0,01%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,78%
Alfen N.V. +2,72%
Nedap N.V. +1,95%
ASMI +1,75%
HEIJMANS KON +1,73%

Dalers

Arcadis -5,32%
WDP -2,18%
CTP -1,90%
Air France-KLM -1,88%
Pharming -1,75%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront