Energie « Terug naar discussie overzicht

Waterstof

5.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 256 257 258 259 260 » | Laatste
Japioflakkee
1
quote:

parelzoeker schreef op 14 januari 2021 23:11:

iemand enig idee hoe kansrijk dynacert is tussen alle andere waterstof bedrijven?
Heb je onderstaande artikels gelezen?
news.financial/interviews/dynacert-ce...
investorintel.com/markets/cleantech/c...

Citaat: With a market cap of only C$205 million and the current billion-dollar size of the market, there is still plenty of upside for dynaCERT’s stock price. The analyst’s estimate target price is C$2.20, which represents a potential return of over 300%.

Mijn mening is dat dynaCERT een goede en direct inzetbare oplossing heeft voor de wens om emissies te reduceren voor bestaande voertuigen en schepen. Techniek en patenten zijn er, bedrijven wordt gedwongen door klimaatakkoord en overheden met groene ambities.

De conclusie is aan jou ;-)
[verwijderd]
0
Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een jaar en heb er veel hulp aan gehad, dank daarvoor.
Ik ben begin vorig jaar ingestapt (na het goede google werk) in PLUG, Ballard & FC. Daardoor een mooie winst kunnen pakken in de loop van het jaar en na de laatste 2 koerssprongen (tijdelijk) uitgestapt omdat ik het gevoel had dat het niet houdbaar was op de korte termijn.

In de loop van het jaar ben ik ingestapt in verschillende wat kleinere trajecten zoals Gaussin, dynaCERT & myFC.

Wat zou jullie advies zijn qua spreiding van dit soort trajecten? Aangezien ze het waarschijnlijk niet allemaal gaan halen...

Ik heb AFC energy, clean power, McPhy, ITM, Nel & powercell ook nog op de watchlist, waardoor ik door de bomen het bos even niet meer zie..... Graag jullie inzichten in deze?
Jorry
0
Ballard power ,canada is de grootste die heb ik ook , Itm ,Ceres power zijn ook goed bezig {mooie opdrachten)plug power (plun) heb ik net verkocht staat ook zo hoog ,maar even aan de zijlijn kijken wat er volgende week allemaal gaat gebeuren wat plun betreft
Scoupy-
0
quote:

(im)patience schreef op 15 januari 2021 12:05:

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een jaar en heb er veel hulp aan gehad, dank daarvoor.
Ik ben begin vorig jaar ingestapt (na het goede google werk) in PLUG, Ballard & FC. Daardoor een mooie winst kunnen pakken in de loop van het jaar en na de laatste 2 koerssprongen (tijdelijk) uitgestapt omdat ik het gevoel had dat het niet houdbaar was op de korte termijn.

In de loop van het jaar ben ik ingestapt in verschillende wat kleinere trajecten zoals Gaussin, dynaCERT & myFC.

Wat zou jullie advies zijn qua spreiding van dit soort trajecten? Aangezien ze het waarschijnlijk niet allemaal gaan halen...

Ik heb AFC energy, clean power, McPhy, ITM, Nel & powercell ook nog op de watchlist, waardoor ik door de bomen het bos even niet meer zie..... Graag jullie inzichten in deze?

Hier ook plug in het bezit, stond op meer dan 100% rendement, dus toen heb ik de inleg eruit gehaald en de winst laat ik door renderen.. of niet.. :)
nine_inch_nerd
0
Bedankt voor de input vwb dynaCert.
Als een voorlopige tussenoplossing: 'het gat in de markt'. CO2 reductie is goud waard.
Ben ingestapt bij de dip van vandaag.
Leefloon
0
quote:

Leefloon schreef op 9 januari 2021 11:48:

koersen van ... €5,50

Het is wat het is, waaronder een hier genoemde video over waterstof en luxe zonder dat er luxe en waterstof te zien is in die video. En wie mee wil spelen zal eerst moeten kopen, zodat een veronderstelde zeepbel nóg groter kan worden. Totdat ...
Inmiddels €13,90, FWIW.
Japioflakkee
1
quote:

nine_inch_nerd schreef op 15 januari 2021 20:21:

Bedankt voor de input vwb dynaCert.
Als een voorlopige tussenoplossing: 'het gat in de markt'. CO2 reductie is goud waard.
Ben ingestapt bij de dip van vandaag.
Mooi moment vandaag! Succes en deel je opmerking tav het gat in de markt.
Hautfourno
0
nine_inch_nerd
0
De Fransen willen scoren: ze hebben al eerder gezegd de eersten te willen zijn die H2 vliegtuigen maken via KLM/Air France via Airbus. H2 wedstrijdje!

www.weforum.org/agenda/2020/09/airbus...
de schaatser
0
Wij allen zijn op zoek naar het gouden ei tussen de waterstof bedrijven. Uiteindelijk zullen we merken dat er ook bedrijven zijn die niets waard zijn.

Ik redeneer zo, als je nu een hele grote jongen koopt. Dan doe je toch mee met de race. Deze grote jongens kopen of nemen een belang in firma's die iets uitvinden. De winsten zullen niet zo spectaculair zijn, maar de risico's zijn ook veel lager.

De firma Cummins uit Amerika is zo'n grote speler.
Zij produceren motoren, filtratie en stroomopwekkingsproducten, ontwerpt, produceert en distribueert.
600 onafhankelijke distributeurs. 6000 dealers. Leveren in 190 landen .
De winst is 2,19 miljard in 2018
omzet 23,77 miljard in 2018
Hebben 60.000 werknemers.
De samenwerkingen en invloed is wereldwijd.
Hebben een nieuwe divisie New Power.
Zij hebben onlangs een belang van 81 % in Hydrogenics.
Staan hoog geprijsd. Ik zet ze op mijn verlanglijst.
In een dip van de markt een mooi instap moment.

Graag reacties.
de schaatser
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 17 januari 2021 11:23:

ITM: een bubbel? Ja, wat is nu in waterstof geen bubbel?
En UKW? Jullie mening.

Zie mijn pleidooi voor de grote jongens.
Zij leveren de grootste opwekker ter wereld in de grootste elektrolyseer fabriek aan Linde.
Koop dus Linde. Waarom?
Indien zij een calculatie fout maken en het project is verliesgevend dan kunnen ze zomaar over de rand geschoven worden.
En misschien spreiden 1/3 ITR en 2/3 Linde. Heb je toch wat risico en spannend.

www.fool.co.uk/investing/2021/01/13/u...
Mickey88
0
Hi Schaatser,
Ik heb Cummins op mijn watchlist staan, maar hun divisie New Power is slechts een paar procent van hun bedrijf. Voorlopig blijf nog even af van dit bedrijf. Maar blijf het volgen.
Zelf zit ik al een tijdje in Plug Power. Dit bedrijf heeft kortgeleden samenwerkingen in Azie en Europa aangekondigd.
nine_inch_nerd
0
quote:

de schaatser schreef op 17 januari 2021 16:37:

[...]
Grote jongens: oké. bv Shell, BP en Siemens...
Maar de filosofie "als het mis gaat bij die gasten, dan zit je safe, omdat ze de core-business achter de hand hebben" spreekt mij niet aan:
1. je gaat er voor of niet
2. de gelooft er in of niet
3. als duurzaamheid maar een (klein) deel van je visie is (als bedrijf), is je rendement ook minimaal (we willen geld verdienen, toch?)
4. het gat in de huidige duurzame markt vinden is net lucratief. zie DynaCERT (CO2 reductie bij benzine/diesel voertuigen), zie HYSR (directe omzetting zonne-energie naar H2), zie Powerhouse (plastic veranderen in duurzame brandstof én H2) e.m. Dát zijn nu dé fondsen die voldoening geven en potentieel hebben

Dus jouw visie steun ik niet.
nine_inch_nerd
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 15 januari 2021 20:21:

Bedankt voor de input vwb dynaCert.
Als een voorlopige tussenoplossing: 'het gat in de markt'. CO2 reductie is goud waard.
Ben ingestapt bij de dip van vandaag.
Jullie visie. Als CEO aandelen verkoopt (hebben wel nog een bulk in bezit), wat is dit voor een signaal naar de buitenwereld? Geeft dat vertrouwen, of moet je daar doorheen prikken, omdat het zaken zijn die gebeuren?

ceo.ca/api/sedi?insider=&symbol=D...
Scoupy-
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 17 januari 2021 17:42:

[...]

Grote jongens: oké. bv Shell, BP en Siemens...
Maar de filosofie "als het mis gaat bij die gasten, dan zit je safe, omdat ze de core-business achter de hand hebben" spreekt mij niet aan:
1. je gaat er voor of niet
2. de gelooft er in of niet
3. als duurzaamheid maar een (klein) deel van je visie is (als bedrijf), is je rendement ook minimaal (we willen geld verdienen, toch?)
4. het gat in de huidige duurzame markt vinden is net lucratief. zie DynaCERT (CO2 reductie bij benzine/diesel voertuigen), zie HYSR (directe omzetting zonne-energie naar H2), zie Powerhouse (plastic veranderen in duurzame brandstof én H2) e.m. Dát zijn nu dé fondsen die voldoening geven en potentieel hebben

Dus jouw visie steun ik niet.

Eens!
nine_inch_nerd
0
"Taking over the presidency from Donald Trump is like taking over the lease from a frat house: The cleanup task list is staggering," Leopold said. "The task for Biden is two-fold: first, clean up Trump's damage, then take action on the bold climate plan that science demands. Biden ran on the strongest climate plan in American history, and he has a clear mandate to enact it immediately by executive and legislative action."

edition.cnn.com/2021/01/16/politics/j...

Normaal gesproken moet dit de duurzame sector een boost geven. Het kan ook zijn van niet omdat deze voorspellingen al ingecalculeerd zijn bij de stijgingen van de afgelopen weken.
Ben benieuwd.

Kan een mooie week worden weer. Vanaf dinsdag in de US, he.
5.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 256 257 258 259 260 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +0,09%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.331,61 -0,27%
 EUR/USD 1,0710 +0,16%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront