Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2015

201 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
[verwijderd]
0
Toch he Broke. Als je nu geen Heijmans bezit waarom is dit draadje dan zo interessant voor jou? Jij wilt ze graag voor 9 euro. Nou dan hoop ik voor je dat ze dat gaan halen. Volgende week of over 1 jaar of 5 jaar en dat je daarna een mooie rit mag meepakken. Of misschien zie je ondertussen wel mooie kansen bij andere aandelen. Hoe dan ook. Het is je gegund. Gelukkig gun jij het anderen ook, maar soms is de ondertoon van jouw postings van dien aard dat dit niet altijd even duidelijk naar voren komt. Bijv zeggen: 'had nu maar geluisterd dan had je nu niet met een zuur gezicht dikke verliezen hoeven te slikken'. Ten eerste kan dit wat arrogant overkomen. Ten tweede ben je simpelweg niet op de hoogte (tenminste dat veronderstel ik) van de aankoopprijs van gerard_ecb. Misschien heeft hij wel zijn stukken op de 7 of 8 gekocht. Of op de 20 maar heeft hij veel geluk gehad met puts ernaast of wat dan ook.
Ieder neemt zijn of haar beslissing. Een forum kan helpen om meer te weten over een bedrijf, laten we daar dan svp ook de focus op houden. Er is al genoeg negativiteit in de wereld.
[verwijderd]
0
@stock, het gaat mij niet om winst en of verlies en als ik verlies lijd op de beurs dan reageer ik mij echt niet af op een forum. Ik sta met Heijmans op dit moment in het rood en ik heb daar geen problemen mee. Om precies te zijn mijn gemiddelde aankoop is 11,38. Ik zie een forum als een hulpmiddel voor ons particuliere beleggers om informatie En visies met elkaar te uit te wisselen. Hierdoor zouden we wellicht de professionele beleggers kunnen verslaan. Het TomTom vind ik een goed voorbeeld. Daar wordt erg veel informatie uitgewisseld door bepaalde posters. En dan bedoel ik niet alleen de hosanna verhalen maar even goed het tegen geluid. Lees ik allemaal graag mits onderbouwd zoiets kan een inhoudelijke discussie opleveren waar we allemaal wijzer van worden. Dat is mijn visie op een forum maar ik realiseer mij echt wel dat het forum openbaar en dus iedereen mag posten wat hij of zij wil, mits je de regels van het forum respecteert. Echter wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Dat was alles.

Fijne avond.

Brokie Even
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 7 juli 2015 22:48:

Toch he Broke. Als je nu geen Heijmans bezit waarom is dit draadje dan zo interessant voor jou? Jij wilt ze graag voor 9 euro. Nou dan hoop ik voor je dat ze dat gaan halen. Volgende week of over 1 jaar of 5 jaar en dat je daarna een mooie rit mag meepakken. Of misschien zie je ondertussen wel mooie kansen bij andere aandelen. Hoe dan ook. Het is je gegund. Gelukkig gun jij het anderen ook, maar soms is de ondertoon van jouw postings van dien aard dat dit niet altijd even duidelijk naar voren komt. Bijv zeggen: 'had nu maar geluisterd dan had je nu niet met een zuur gezicht dikke verliezen hoeven te slikken'. Ten eerste kan dit wat arrogant overkomen. Ten tweede ben je simpelweg niet op de hoogte (tenminste dat veronderstel ik) van de aankoopprijs van gerard_ecb. Misschien heeft hij wel zijn stukken op de 7 of 8 gekocht. Of op de 20 maar heeft hij veel geluk gehad met puts ernaast of wat dan ook.
Ieder neemt zijn of haar beslissing. Een forum kan helpen om meer te weten over een bedrijf, laten we daar dan svp ook de focus op houden. Er is al genoeg negativiteit in de wereld
Dat is misschien zwakte bod, maar dat komt omdat ik 6 jaar in dat aandeel heb gezeten. Dus ik heb afstand gedaan van de aandelen, maar (nog) niet van het bedrijf. Ik begrijp dat ik soms niet goed over kom, alleen je moet dat in zijn context zien. Als ik word aangevallen dan kom ik anders uit de hoek dan wanneer er inhoudelijk wordt gereageerd. Maar hij komt toch duidelijk over als iemand die vandaag verlies heeft geleden, ongeacht zijn aankoopbedrag.

Ok, soms dan provoceer ik wel eens, dat is misschien niet chique, maar dat gebeurt andersom ook. Alleen ik ga daar niet over liggen huilen.

Weet je wat het jammere van dit soort forums is. Er is geen ruimte voor discussie. Inhoudelijk mag er alleen positief worden gereageerd op een aandeel. Anders ontstaat er ruzie. Dat komt omdat mensen het gevoel hebben dat je aan hun geld zit. Het maakt eigenlijk zo'n forum totaal nutteloos. Ik denk ook dat ik er mee ga stoppen. Er zullen er veel blij mee zijn,alleen maar mooi. Dan blijven er alleen maar ja knikkers over. Die zichzelf en elkaar voor de gek houden. Allemaal in elkaars straatje lullen. Kritiek wordt niet geduld.

Wat mij betreft is het nu over en uit. De aandacht moet bij Heijmans en beleggen liggen, zeker niet bij mij. Daar moet ik niks van hebben. Succes en tot nooit weer.
[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 7 juli 2015 23:28:

[...]Dat is misschien zwakte bod, maar dat komt omdat ik 6 jaar in dat aandeel heb gezeten. Dus ik heb afstand gedaan van de aandelen, maar (nog) niet van het bedrijf. Ik begrijp dat ik soms niet goed over kom, alleen jr moet dat in zijn context zien. Als ik word aangevallen dan kom ik anders uit de hoek dan wanneer er inhoudelijk wordt gereageerd. Maar hij komt toch duidelijk over als iemand die vandaag verlies heeft geleden, ongeacht zijn aankoopbedrag.

Weet je wat het jammere van dit soort forums is. Er is geen ruimte voor discussie. Inhoudelijk mag er alleen positief worden gereageerd op een aandeel. Anders ontstaat er ruzie. Dat komt omdat mensen het gevoel hebben dat je aan hun geld zit. Het maakt eigenlijk zo'n forum totaal nutteloos. Ik denk ook dat ik er mee ga stoppen. Er zullen er veel blij mee zijn,alleen maar mooi. Dan blijven er alleen maar ja knikkers over. Die zichzelf en elkaar voor de gek houden. Allemaal in elkaars straatje lullen. Kritiek wordt niet geduld.
Ik zal nog een keer reageren. Ik heb geen moeite met mijn verlies niet met dat van vandaag en niet met dat van gisteren of van wanneer dan ook. Ik beleg met een bepaalde visie en blijf die toetsen aan de werkelijkheid en dat is in mijn ogen iets anders dan de koers want dat is de waan van de dag. Inhoudelijke Posts en discussies daar ben ik erg voor. Maar vertel mij dan eens wat er inhoudelijk is aan " ik wacht op de 9 €" en dat keer op keer herhalen.
Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik er ingestapt ben op basis van dat ik een herstel van de woningmarkt verwacht en dat ik niet weet wanneer dat tot uiting gaat komen in de cijfers van Heijmans. Sterker nog ik heb zelfs aangegeven dat ik verwacht dat dit pas in Q4 zal plaatsvinden. Echter wanneer de koers hierop gaat reageren dat weet ik niet, als de beurs 9 maanden op de zaken vooruit loopt dan zal dat nu zijn. Echter ik sluit een verdere daling ook niet uit. Ik heb gesproken met de CEO van Heijmans en dat heeft mijn bovenstaande overtuiging versterkt. Dit heb ik hier ook vermeld.

Ik zou het jammer vinden als je van het forum zou verdwijnen zeker wanneer je je toelegt op inhoudelijke Posts en kritisch graag, niets zo gevaarlijk als een tunnelvisie. Maar volgens mij denk jij er precies hetzelfde over als ik en zie je in Heijmans een bedrijf dat aan de vooravond staat van een koerssprong maar aangezien je net een hus had gekocht wilde je nu niet het risico lopen om te vroeg in te stappen. Verder ben je ook niet overtuigd dat het naar 9€ gaat maar is het meer een wens omdat je dan zeker in durft te stappen, waarschijnlijk heb je er geen zin om nu in te stappen en vervolgens geconfronteerd te worden met een papierenverlies waardoor je misschien wel weer lang in Heijmans moet zitten.
Mijn tactiek is anders, ik zit er nu voor 50% in en na de zomer wil ik vol in gaan. Mits de berichten blijven zoals het nu is. Dat betekent dat ik dan dus ga verdubbelen. Het is voor mij een LT belegging in de bouw na een afweging tussen BAM en Heijmans.
Dus no worries over mijn verlies wie weet sta ik over een week op winst of op twee keer zoveel verlies.
peter_36
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 7 juli 2015 23:28:

[...]Dat is misschien zwakte bod, maar dat komt omdat ik 6 jaar in dat aandeel heb gezeten. Dus ik heb afstand gedaan van de aandelen, maar (nog) niet van het bedrijf. Ik begrijp dat ik soms niet goed over kom, alleen je moet dat in zijn context zien. Als ik word aangevallen dan kom ik anders uit de hoek dan wanneer er inhoudelijk wordt gereageerd. Maar hij komt toch duidelijk over als iemand die vandaag verlies heeft geleden, ongeacht zijn aankoopbedrag.

Ok, soms dan provoceer ik wel eens, dat is misschien niet chique, maar dat gebeurt andersom ook. Alleen ik ga daar niet over liggen huilen.

Weet je wat het jammere van dit soort forums is. Er is geen ruimte voor discussie. Inhoudelijk mag er alleen positief worden gereageerd op een aandeel. Anders ontstaat er ruzie. Dat komt omdat mensen het gevoel hebben dat je aan hun geld zit. Het maakt eigenlijk zo'n forum totaal nutteloos. Ik denk ook dat ik er mee ga stoppen. Er zullen er veel blij mee zijn,alleen maar mooi. Dan blijven er alleen maar ja knikkers over. Die zichzelf en elkaar voor de gek houden. Allemaal in elkaars straatje lullen. Kritiek wordt niet geduld.

Wat mij betreft is het nu over en uit. De aandacht moet bij Heijmans en beleggen liggen, zeker niet bij mij. Daar moet ik niks van hebben. Succes en tot nooit weer.
Je draait het om Broke,

Waar het om gaat is dat er velen hier zitten om het nieuws over Heymans te volgen. Men zit niet te wachten op figuren die ze nu niet bezitten en afwachten om lager terug te kopen. Ik verlaag mij niet tot dat soort gedrag. komen ze onder een 10tje, be happy, zo niet.....loop dan niet de hele dag te zeuren dat het er toch van gaat komen. Ik weet dat jij daar belang bij hebt.
Als ik de aandelen niet zou bezitten zou ik gewoon afwachten tot ze mijn koers hadden bereikt en ze gewoon kopen i.p.v. roeptoeteren.
jij daar integen roept dat we blij mogen zijn met een plusdagje morgen, why? who cares?
ik zit in Heymans voor de vooruitzichten, ik gun niemand verlies en wrijf t er al helemaal niet in.
ik zit er al in tussen de 7 en de 8 en als ze weer onder de 10 komen koop ik weer bij.

Morgen weer boven de €11,-....waarom.....daarom ;-)
Brokie Even
0
quote:

peter_36 schreef op 8 juli 2015 00:24:

[...]

Je draait het om Broke,

Waar het om gaat is dat er velen hier zitten om het nieuws over Heymans te volgen. Men zit niet te wachten op figuren die ze nu niet bezitten en afwachten om lager terug te kopen. Ik verlaag mij niet tot dat soort gedrag. komen ze onder een 10tje, be happy, zo niet.....loop dan niet de hele dag te zeuren dat het er toch van gaat komen. Ik weet dat jij daar belang bij hebt.
Als ik de aandelen niet zou bezitten zou ik gewoon afwachten tot ze mijn koers hadden bereikt en ze gewoon kopen i.p.v. roeptoeteren.
jij daar integen roept dat we blij mogen zijn met een plusdagje morgen, why? who cares?
ik zit in Heymans voor de vooruitzichten, ik gun niemand verlies en wrijf t er al helemaal niet in.
ik zit er al in tussen de 7 en de 8 en als ze weer onder de 10 komen koop ik weer bij.

Morgen weer boven de €11,-....waarom.....daarom ;-)

Ja, misschien heb je gelijk. Maar ze wrijven het bij mij net zo hard in. Ik heb trouwens men AMetjes van de slotbel gisteren er net met winstje weer uitgegooid. Ik zit weer cash.

Ik ga voorlopig hier niet meer posten, dat is denk ik voor iedereen beter.

Groetjes.
[verwijderd]
1
peter_36
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 8 juli 2015 09:12:

[...]Ja, misschien heb je gelijk. Maar ze wrijven het bij mij net zo hard in. Ik heb trouwens men AMetjes van de slotbel gisteren er net met winstje weer uitgegooid. Ik zit weer cash.

Ik ga voorlopig hier niet meer posten, dat is denk ik voor iedereen beter.

Groetjes.
Gewoon blijven posten Broke ;-)
Ik doe niet in puts/calls dus voor mij geen reden de boel naar beneden/boven te lullen.
Heijmans haalt voor het eind van het jaar echt nog wel een keertje de 13.
Das toch 25/30% op een koers van rond de €10,-

succes allen

ps...Ik heb ook weer een ordertje net onder de €10 staan.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Geen Tesla, maar Heijmans

Door Nick Bakker op 8 jul 2015 om 16:30 | Views: 5.100 | Categorie: Beurs vandaag
ArtikelReacties (11)Gerelateerde instrumentenGeen Tesla, maar Heijmans

Niet heel vreemd als u Tesla aan de dure kant vindt, want u betaalt 153,2 keer de verwachte winst en bijna vijf keer de verwachte omzet. Het aandeel is al helemaal duur als u dat vergelijkt met bijvoorbeeld andere autofabrikanten.
Daar schreven wij eerder dit artikel over. Daarin staan een aantal autofabrikanten die u als alternatief voor de Amerikanen zou kunnen kopen.
Elon Musk
Maar misschien wilt u de autofabrikant niet vanwege hun auto's. Tesla heeft namelijk nog een heel belangrijke asset aan boord. Elon Musk, de CEO van het bedrijf. Door velen wordt hij geprezen om zijn genialiteit en dat hij dingen bedenkt, waarbij de meesten in eerste instantie roepen: dat kan helemaal niet.
SpaceX dat mars wil kolonialiseren of de batterijen waar Tesla nu mee bezig is zijn enkele voorbeelden. Als u speciaal Tesla zou willen kopen vanwege Elon Musk zou u ook naar bijvoorbeeld Solar City kunnen kijken, waar Elon Musk mede-oprichter van is.
Toch is Solar City net als Tesla erg duur. Het bedrijf is op de beurs 5 miljard dollar waard en haalde in 2014 een omzet van slechts 255 miljoen dollar.
Over de winst kunnen we kort zijn, die is er niet. Wel is het bedrijf één van de grootste in zonne-energiesystemen in de Verenigde Staten en dat is een markt waar mogelijk nog veel potentie in zit. In hoeverre dat ook al ingeprijsd is, mag u zelf oordelen.
Huh? Heijmans
Misschien had u nog niet aan het volgende bedrijf gedacht, want het is namelijk een bouwbedrijf. Normaal gesproken niet het eerste waar je aan denkt als het over innovatie gaat. Toch noemen we hier Heijmans. Waarom?
Ten eerste laat de onderneming vaak, ook vandaag weer (zie het plaatje hierboven), zien dat het bezig is met oplossingen voor de toekomst. Daarover hebben we een artikel geschreven met daarin een aantal innovatie oplossingen van de bouwer.
Heijmans zoekt regelmatig samenwerkingen met andere bedrijven voor nieuwe innitiatieven. Zomaar een idee. Zou het bouwbedrijf niet haar bouw- en infra-activiteiten kunnen verkopen en meer een onderneming kunnen worden dat oplossingen bedenkt?
Ten tweede is Heijmans veel goedkoper dan Solar City of Tesla. U betaalt voor Heijmans 10,7 keer de verwachte wint en 0,1 keer de verwachte omzet. Ik heb hier bij IEX geleerd dat je beter goedkope aandelen kunt kopen dan dure, want die leveren gemiddeld een beter rendement op.
Het gaat om risico
Misschien heeft Heijmans niet de potentie van Tesla of Solar City, maar het risico bij Heijmans is ook kleiner. Zo is er geen enorme groei ingeprijsd en daardoor is er minder downside voor het aandeel.
Misschien begin ik een beetje technisch te worden, maar dat is dan maar zo. Op de beurs gaat het namelijk om het risico dat je loopt en de potentie die een positie heeft, zo heb ik van een beurshandelaar op Beursplein 5 geleerd.
[verwijderd]
0
En het volgende bericht waaruit zal moeten blijken dat Heijmans echt gaat profiteren de komende maanden

www.nu.nl/wonen/4084878/woningmarkt-b...

In het tweede kwartaal van 2015 zijn opnieuw meer huizen verkocht dan in dezelfde periode het jaar ervoor. Het aantal transacties is zo teruggeklommen naar het niveau van voor de crisis.



Dat valt af te leiden uit voorlopige cijfers van makelaarsvereniging NVM.

In het afgelopen kwartaal zijn via NVM-makelaars 37.145 woningen verkocht. Dat zijn er bijna 28 procent meer dan de 29.101 woningen die in het tweede kwartaal van 2014 zijn verkocht.

Daarmee vormen de afgelopen drie maanden het beste kwartaal in acht jaar. Het aantal transacties lag in dezelfde periode in 2008 nog op ruim 37.000, maar stortte daarna in en kwam pas eind 2014 weer boven de 30.000 uit. Inmiddels lijkt het niveau van 2007 weer te zijn bereikt.

Het herstel is ook terug te zien in de huizenprijzen, die voor het zesde kwartaal op rij stegen. De gemiddelde transactieprijs van via NVM verkochte huizen nam afgelopen drie maanden toe met 3,9 procent, vergeleken met dezelfde periode het jaar ervoor.

De gemiddelde transactieprijs was 224 duizend euro. Dat was vorig jaar nog 216 duizend euro.

Brokie Even
0
Terwijl Heijmans zich met veel te dure nep innovaties zand in de ogen heeft laten strooien door mijnheer Roosegaarde komt een concurrent nu met een concept waar wel goed geld mee te verdienden is. Dit gaat Heijmans orders kosten en misschien zelfs wel de kop. Bedankt Roosegaarde!!

Plastic wegen
nos.nl/l/820055
[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 10 juli 2015 07:50:

Terwijl Heijmans zich met veel te dure nep innovaties zand in de ogen heeft laten strooien door mijnheer Roosegaarde komt een concurrent nu met een concept waar wel goed geld mee te verdienden is. Dit gaat Heijmans orders kosten en misschien zelfs wel de kop. Bedankt Roosegaarde!!

Plastic wegen
nos.nl/l/820055
klinkt zeker veelbelovend. Echter voor het zo ver is gaat er nog veel water door de zee.
Verder begrijp ik niet hoe dit Heijmans de kop gaat kosten?
Ten eerste zit het nog in een onderzoeksfase,
ten tweede hebben ze nog 0 aan orders,
ten derde gaat het alleen over wegenbouw,
ten vierde op dit moment denken ze aan zandondergrond (50% van NL).

Bedankt voor je post zeker interessant, alleen zijn jouw conclusies niet de mijne.
Brokie Even
0
quote:

gerard_ecb schreef op 10 juli 2015 08:06:

[...]

klinkt zeker veelbelovend. Echter voor het zo ver is gaat er nog veel water door de zee.
Verder begrijp ik niet hoe dit Heijmans de kop gaat kosten?
Ten eerste zit het nog in een onderzoeksfase,
ten tweede hebben ze nog 0 aan orders,
ten derde gaat het alleen over wegenbouw,
ten vierde op dit moment denken ze aan zandondergrond (50% van NL).

Bedankt voor je post zeker interessant, alleen zijn jouw conclusies niet de mijne.
Voor nu boeit het sowieso niet. Gaat dik omhoog. Gisteren had ik een kooporder op 10,50 euro. Die ging net niet af, dat was een beetje "Penny wise and pound foolish". Als ik er twee cent meer voor had gegeven was dat ook nog een mooie prijsje geweest. Althans voor gisteren en vandaag, want dit weekend kan het gewoon nog klappen. Ik sluit Grexit nog steeds niet uit. Als ie er deze zomer niet komt, dan uiteindelijk over een paar jaar alsnog. Zijn we wel weer tientallen miljarden steun verder...
[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 10 juli 2015 08:49:

[...]Voor nu boeit het sowieso niet. Gaat dik omhoog. Gisteren had ik een kooporder op 10,50 euro. Die ging net niet af, dat was een beetje "Penny wise and pound foolish". Als ik er twee cent meer voor had gegeven was dat ook nog een mooie prijsje geweest. Althans voor gisteren en vandaag, want dit weekend kan het gewoon nog klappen. Ik sluit Grexit nog steeds niet uit. Als ie er deze zomer niet komt, dan uiteindelijk over een paar jaar alsnog. Zijn we wel weer tientallen miljarden steun verder...
Ach ik weet het niet Broke dat penny wise and pond foolish. Voor daytraden, waarvan ik nu het idee heb dat je je hier mee bezighoudt, is het sentiment van het grootste belang. Hoe kon je weten dat er een voorstel neergelegd zou worden dat wellicht kansrijk is, dat is wederom een gok nemen en dat wilde je met het oog op je nieuwe huis niet meer doen.
Deal or no deal Griekenland

Pro's
- Internationale druk vanuit de VS
- Zekerheid voor de nog onzekere economien zodat die verder kunnen aansterken
- Groter mandaat van de Griekse regering gezien het nationaal kabinet dat er gesmeed is.
- Toch een winstje behaald voor de zittende regering waardoor het Griekse volk fier en trots kan zijn
- Geen kans voor Rusland om verder uit te breiden

Contra's
- Ik geloof niet dat dit voorstel van Griekenland zonder meer aanvaard gaat worden maar dat er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden
- Ze willen zeker geen precedent scheppen voor andere landen
- De Grieken staan nu als zeer onbetrouwbaar te boek binnen de EU

Ik verwacht dat er een deal komt omdat dat het meest logisch is maar of we allemaal onze trots opzij kunnen zetten en een koel hoofd kunnen houden?

Verder als er een akkoord komt dan denk ik wel dat het echt rust gaat brengen. En ja ik denk wel dat er over een jaar of x een kwijtschelding (of renteloos, met heel lange looptijd) gaat plaatsvinden. Maar dan moeten de andere landen er beter voorstaan zodat de kans op besmetting veel en veel kleiner is. Daarbij denk ik dat de macht van de EU er over een x aantal jaren flink verder uitgebreid is.
[verwijderd]
0
Het is toch allemaal wel een beetje magertjes wat de koers doet, blijkbaar zit er toch meer muziek in Bam
[verwijderd]
0
quote:

The Matador schreef op 10 juli 2015 09:25:

Het is toch allemaal wel een beetje magertjes wat de koers doet, blijkbaar zit er toch meer muziek in Bam
Dat is al de laatste weken zo. Maar ik heb voor Heijmans gekozen omdat ik erg veel verwacht van de woningbouw in NL en daar gaat Heijmans meer van profiteren dan BAM. Bam doet het nu erg goed in het VK echter er zijn toch wat kleine dingen die spelen, zo is er de busbaan in Cambridgeshire en het fraude geval van Tebodin in China de fraude speelde toen Tebodin nog van BAM was en derhalve zou dit op BAM verhaald kunnen worden. Vandaar mijn keuze. Echter ik kan niet ontkennen dat BAM nu al rendement had gebracht en Heijmans bij mij nu nog rood.
201 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 17,440
Verschil +0,480 (+2,83%)
Hoog 17,560
Laag 17,040
Volume 73.342
Volume gemiddeld 116.059
Volume gisteren 111.638

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront