SBM Offshore « Terug naar discussie overzicht

SBM Offshore - on topic - september 2016

395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
[verwijderd]
0
Misschien een goed bezinningsmoment voor het bestuur om met het heilloze inkoopprogramma van aandelen te stoppen. De echte belegger weet dat dit zelden tot iets positiefs leidt, en slechts het gebrek aan ondernemend vermogen moet verhullen.
[verwijderd]
0
Een hypocriete bende daar in die apenlanden. Maar SBM had dit nieuws niet moeten publiceren als het nog niet 100% rond was. Zo werkt het daar, als je macht hebt moet je dat gebruiken. Zal wel gaan om extra geld. Balen dit, ik zit al jaren vol in SBM en had verwacht weer terug te kunnen naar oude koersen 15-18 euro. Nog even geduld...
Gevelboer
0
Dit is niet goed :-(
Probeerde ik te anticiperen op een kleine koersdaling n.a.v. de olieprijs d.m.v. enkele putopties, zal zelf er niet bij in schieten vandaag.
Maar voor SBM zelf is dit nu niet goed en voor de toekomst ook niet.
Gevelboer
0
quote:

Beleggertje1976 schreef op 2 september 2016 08:40:

Een hypocriete bende daar in die apenlanden. Maar SBM had dit nieuws niet moeten publiceren als het nog niet 100% rond was. Zo werkt het daar, als je macht hebt moet je dat gebruiken. Zal wel gaan om extra geld. Balen dit, ik zit al jaren vol in SBM en had verwacht weer terug te kunnen naar oude koersen 15-18 euro. Nog even geduld...
De verschuiving in de politieke macht daar houdt dergelijke spelletjes in stand
tedje007
0
dit is gewoon een groot chantagespel. Er moeten nog flink extra geld gelapt gaan worden en daarna gaan zich de Sixth, Seventh, Eigth ...etc Chambers of the Brazilian Federal Prosecutor Service melden.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Goede aanvulling Jan, zal idd ook wel te maken hebben met de afzetting van die president en nieuwe baasjes die zich willen laten gelden.
NielsjeB
0
quote:

tedje007 schreef op 2 september 2016 08:55:

van SBM formeel nog geen bericht gezien, of heb ik dat gemist
UPDATE ON STATUS OF LENIENCY AGREEMENT

September 2, 2016

SBM Offshore has been informed that the Fifth Chamber of the Brazilian Federal Prosecutor Service has not approved the leniency agreement signed by Brazilian authorities, Petrobras and SBM Offshore on July 15, 2016. The Company is seeking clarification on the decision and will update the market accordingly.
[verwijderd]
0

De top van SBM dacht met deze schikking weg te komen voor alle wanpraktijken. Goede zaak vindt PM het dat de schikking is afgekeurd!
Het aandeel zal bloeden vandaag en de shortjes van PM zullen heerlijk renderen! :-)))
pim f
0
Eigenlij verrassend dat de koers op dit moment op ca €11.80 stabiliseert terwijl dat de slotkoers ook was op 14 juli 2016 toen de schikking bekend werd gemaakt (kwam indertijd van net iets boven de €10 die dag). Dus ik moet nog zien of er niet meer van af gaat
NielsjeB
0
quote:

Profitmaker schreef op 2 september 2016 09:05:

De top van SBM dacht met deze schikking weg te komen voor alle wanpraktijken. Goede zaak vindt PM het dat de schikking is afgekeurd!
Het aandeel zal bloeden vandaag en de shortjes van PM zullen heerlijk renderen! :-)))

Geef even aan als je je shorts verder uitbreidt, dan gaan wij weer kopen.
[verwijderd]
0
Praat PM hierboven in derde persoon enkelvoud? U is Jezus ;-)

Maar even een sommetje; koersdaling van 1,30 euro op 210 miljoen uitstaande aandelen is 275 miljoen beurswaarde verdampt. Denk niet dat ze na een schikking van 180 miljoen euro nu nog eens 275 gaan bijlappen. Lijkt me een schrikreactie dit. Koopkans wellicht?
[verwijderd]
0
Veel pietjes particulier (wijsneusjes op dit forum) dachten het beter te weten maar de shortsellers (hedgefunds) hadden het met bijna 13% short (evenals PM uiteraard) weer heel erg goed gezien zoalsPM al tijden waarschuwt voo Fugro (naast SBM)
Ja en wie niet horen wil maar maar goed voelen zei de grootmoeke van PM al en krijgt vroeg of laad de rekening gepresenteerd.
PM en de shortsellers zagen het andermaal vlijmsherp!
Komende tijd weer onzekerheid over afwikkeling wan de wantoestanden in Brazilie en dat is killing voor een aandeel en zal het aandeel wederom in een wurggreep houden koemnde tijd. Zeer goed nieuws voor de shorters uiteraard!! :-)

shortsell.nl/short/SBMOffshore/90/arc...
pim f
0
quote:

Beleggertje1976 schreef op 2 september 2016 09:10:

Lijkt me een schrikreactie dit. Koopkans wellicht?
ik denk dat we de komende dagen/weken weer naar de €10 gaan (disclosure: geen positie)
[verwijderd]
0
quote:

NielsjeB schreef op 2 september 2016 09:10:

[...]
Geef even aan als je je shorts verder uitbreidt, dan gaan wij weer kopen.
met hefboom vandaag al 40% plus. Herrlich!! :-) Koop inderdaad lekker bij de komende dagen knul dan kunnen wij nog wat extra uitlenen (shorten) Thx!
395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 14,090
Verschil -0,010 (-0,07%)
Hoog 14,240
Laag 14,090
Volume 402.837
Volume gemiddeld 531.355
Volume gisteren 379.487

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront