Novacyt « Terug naar discussie overzicht

Novacyt de volgende biotech raket!

Tommaco
0
quote:

Erg chebbi schreef op 18 augustus 2020 11:05:

Thnx Tommaco!
Naar dit overzichtje vroeg ik een paar dagen terug #dtv
Ga het zeker bestuderen.

NB. Als er geen nieuws komt, gaan we dan naar de 3.1x? of gaan we omhoog op de approval. Die komt toch zeker wel snel..? Bliksem!
Zonder RNS of degelijk bericht zie ik ons nog wel een beetje zakken.
Onder de 3 zie ik ons niet meer zakken.
Ronster
2
Wij zijn allen zeer benieuwd wat er op de achtergrond allemaal speelt aan tenders/samenwerkingen/nieuwe producten/overige zaken.

In de tussentijd lijkt het mij nog steeds het geval dat alle tests verkocht worden en er iedere maand zo'n 15 miljoen netto bijgeschreven wordt. Iedere maand 6-7% rendement (lees: cash op de rekening) t.o.v. de huidge koers.

In mijn ogen kunnen we stellen dat het neerwaartse risico iedere maand daalt. De koers blijft vrij stabiel, wat mij het gevoel geeft dat iedere dag van daling/gelijkblijvende koersen dit bedrijf meer en meer ondergewaardeerd wordt. Het wachten is op de bevestiging van de nieuwe producten en wie weet een verhoging van capaciteit of ander nieuws, wat de koers weer vleugels kan geven.

Veel succes en wijsheid allen!
Speculatie
0
quote:

Tommaco schreef op 18 augustus 2020 10:54:

De toekomst van het testen:

We staan niet tussen de toppers:

Top Key Vendors of this Market are:
Biomérieux , Danaher Corporation , Becton, Dickinson and Company , Abbott , Roche Diagnostics (A Subsidiary of F. Hoffmann-La Roche Ltd.) , Bruker , Hologic , Bio-Rad , Qiagen , Thermo Fisher Scientific , Agilent , Merck KGaA , Shimadzu , 3M , Neogen

scientect.com/news/141102/massive-gro...
scientect.com/uncategorized/33873/glo...
De amateur
3
quote:

Tommaco schreef op 18 augustus 2020 10:54:

De toekomst van het testen:

We staan niet tussen de toppers:

Top Key Vendors of this Market are:
Biomérieux , Danaher Corporation , Becton, Dickinson and Company , Abbott , Roche Diagnostics (A Subsidiary of F. Hoffmann-La Roche Ltd.) , Bruker , Hologic , Bio-Rad , Qiagen , Thermo Fisher Scientific , Agilent , Merck KGaA , Shimadzu , 3M , Neogen

scientect.com/news/141102/massive-gro...
Dit is een oproep om een veel te duur rapport te kopen. Worden expres hoop namen genoemd zodat je het bij google snel vindt. Heeft verder geen enkele waarde.
[verwijderd]
0
quote:

Tommaco schreef op 18 augustus 2020 11:29:

[...]

Zonder RNS of degelijk bericht zie ik ons nog wel een beetje zakken.
Onder de 3 zie ik ons niet meer zakken.
Ik denk thans van wel... Mijn kooporder staat ook klaar voor extra stuks.
Ik DENK nog eerst een dump voor alles terug omhoog schiet.
Puur op gevoel.
[verwijderd]
0
quote:

De amateur schreef op 18 augustus 2020 12:32:

[...]

Dit is een oproep om een veel te duur rapport te kopen. Worden expres hoop namen genoemd zodat je het bij google snel vindt. Heeft verder geen enkele waarde.
Wat De Amateur zegt klopt! Rotzooi-websites zijn dat! Trap er niet in!
De amateur
0
quote:

N13k schreef op 18 augustus 2020 15:02:

[...]

Wat De Amateur zegt klopt! Rotzooi-websites zijn dat! Trap er niet in!
Je ziet het helaas vaker op diverse draadjes voorbij komen. Ik tuinde er aan het begin ook in tot ik exact hetzelfde iedere week op weer een andere website voorbij zag komen.
StofkeVN
0
Zit erin aan 3,40. Mag nog niet klagen maar er mag binnenkort wel eens wat nieuws komen
Noob nr1
0
“België kocht 1 miljoen onbetrouwbare Covid-19-tests”

m.hln.be/nieuws/binnenland/live-belgi...

Wat slaan we toch een mal figuur met de aanpak van Covid
rocco1
0
quote:

Noob nr1 schreef op 18 augustus 2020 22:34:

“België kocht 1 miljoen onbetrouwbare Covid-19-tests”

m.hln.be/nieuws/binnenland/live-belgi...

Wat slaan we toch een mal figuur met de aanpak van Covid
Erg, héél erg !!!!!
[verwijderd]
0
quote:

Noob nr1 schreef op 18 augustus 2020 22:34:

“België kocht 1 miljoen onbetrouwbare Covid-19-tests”

m.hln.be/nieuws/binnenland/live-belgi...

Wat slaan we toch een mal figuur met de aanpak van Covid
Jammer genoeg is dit geen uitzondering, bijna elk land heeft al testen gekocht die niet betrouwbaar zijn.
Blijft natuurlijk triestig om te lezen, zoveel brol op de markt.
[verwijderd]
1
mobile.twitter.com/Telegraph/status/1...
De frontpagina van Telegraph van morgen: “Testing vervangt de 14 dagen quarantaine voor inkomende vliegtuigpassagiers”

Dus ook op Heathrow een eigen testcentrum. Mogelijk zelfs telkens een dubbele test bv. bij aankomst en 10 dagen erna. Is wel realistisch dat Nova betrokken is. Sowieso goed nieuws, nog maar eens bewijs dat het testen cruciaal wordt komende half jaar.
rocco1
0
idd., het testen blijft het komende jaar zooo belangrijk !! (en hopelijk komen er een heleboel bij van novacyt;
Tommaco
0
Ik vraag mij af waar de grote instituten blijven . De aandelen zijn nog steeds voor meer dan 80% in handen van particulieren
Johny
0
Ja bio aandelen mooie winsten maar ook vele ups and downs bij een tegenslag.
Vandaag Galapagos totaal onverwacht voor de kleine aandeelhouders nog geen FDA goedkeuring.
Vorige week acacia pharma met geld ophaling en zo verwatering van de koers ...
Hopelijk krijgen we hier met Nova wel eens snel super nieuws .
voda
0
70.375 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 ... 3515 3516 3517 3518 3519 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:28
Koers 0,819
Verschil +0,023 (+2,89%)
Hoog 0,819
Laag 0,766
Volume 159.483
Volume gemiddeld 178.863
Volume gisteren 131.739

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront