Novacyt « Terug naar discussie overzicht

Novacyt de volgende biotech raket!

Speculatie
0
Paar bio's in de hoek van de klappen - er zit weer veel lucht in flink wat aandelen. Benieuwd op de correctie in september
Fluxx
0
Kom maar op met die RNS. Ik heb 30% goed te maken bij Galapagos vandaag. Gelukkig zit ik 3x zo veel in Novacyt dan Galapagos. Dus 10% bij Novacyt is voldoende.

Een mens mag een beetje hoop hebben. Voda hopelijk is het niet te zwaar weer voor je, ik meen mij dat je goed diep in de galapagos zit.
Tommaco
0
quote:

Fluxx schreef op 19 augustus 2020 09:22:

Kom maar op met die RNS. Ik heb 30% goed te maken bij Galapagos vandaag. Gelukkig zit ik 3x zo veel in Novacyt dan Galapagos. Dus 10% bij Novacyt is voldoende.

Een mens mag een beetje hoop hebben. Voda hopelijk is het niet te zwaar weer voor je, ik meen mij dat je goed diep in de galapagos zit.
Ik heb dan maar wat Galapagos gekocht aan 118 :)
Fluxx
0
quote:

Tommaco schreef op 19 augustus 2020 10:23:

[...]

Ik heb dan maar wat Galapagos gekocht aan 118 :)
Ik ben bang dat je iets te vroeg bent geweest. Ik hoop het niet voor jou (en mijn eigen aandelen). Maar ik zie Galapagos nog wel zakken naar de 105. Ik durf zelf helaas niet bij in te stappen, omdat ik de boel van de FDA niet vertrouw. Amerikaanse pharma wereld is onwijs corrupt en vals.
Tommaco
0
quote:

Fluxx schreef op 19 augustus 2020 11:12:

[...]

Ik ben bang dat je iets te vroeg bent geweest. Ik hoop het niet voor jou (en mijn eigen aandelen). Maar ik zie Galapagos nog wel zakken naar de 105. Ik durf zelf helaas niet bij in te stappen, omdat ik de boel van de FDA niet vertrouw. Amerikaanse pharma wereld is onwijs corrupt en vals.
Ja ik vrees ook dat ik te vroeg ben ingestapt. Het had misschien nog beter gekund :)
voda
0
quote:

Fluxx schreef op 19 augustus 2020 09:22:

Kom maar op met die RNS. Ik heb 30% goed te maken bij Galapagos vandaag. Gelukkig zit ik 3x zo veel in Novacyt dan Galapagos. Dus 10% bij Novacyt is voldoende.

Een mens mag een beetje hoop hebben. Voda hopelijk is het niet te zwaar weer voor je, ik meen mij dat je goed diep in de galapagos zit.
Het is allemaal klote natuurlijk. De 3 biotech rood.... Ik heb betere tijden meegemaakt.
BTW, het gros zit in Novacyt. Daarna Gala, en de rest (speelgeld) in Pharming.
snowhmr
0
quote:

Tommaco schreef op 19 augustus 2020 11:55:

[...]

Ja ik vrees ook dat ik te vroeg ben ingestapt. Het had misschien nog beter gekund :)
In gevallen als deze altijd eerst wachten tot de us open is. Dan pas beslissen of je aankoopt of niet, dat is de les die ik geleerd heb.

En over Nova zit net bbc te kijken GB gaat het testen per oktober opvoeren, goed signaal voor de bedrijven die testen verkopen.
Tommaco
0
quote:

snowhmr schreef op 19 augustus 2020 12:15:

[...]
In gevallen als deze altijd eerst wachten tot de us open is. Dan pas beslissen of je aankoopt of niet, dat is de les die ik geleerd heb.

En over Nova zit net bbc te kijken GB gaat het testen per oktober opvoeren, goed signaal voor de bedrijven die testen verkopen.
Ja een wijze les. Al vind ik het wel een heel zware afstraffing.
Gibblypuff
0
Tommaco
0
quote:

Gibblypuff schreef op 19 augustus 2020 12:25:

Gaat hier ooit nog wat gebeuren. Al anderhalf kwartaal niks gebeurd.
Wat verwacht je dan?
[verwijderd]
1
Wat een koopje Galapagos...
Ik wacht nog even en HOOP dat ik mss net onder de 100€ kan instappen in de volgende dag(en).
Deze morgend in op 114,60 uit op 118,60... We kunnen weer om een tray Cara pils.

Op twitter gisteren volop bezig over grote orders Novacyt... VAAK ( niet altijd ) gaat het dan een dag of 2-3 later opeens mooi omhoog.

[verwijderd]
0
quote:

Gibblypuff schreef op 19 augustus 2020 12:25:

Gaat hier ooit nog wat gebeuren. Al anderhalf kwartaal niks gebeurd.
... Van 0,06 naar net geen 6€ gezien van eind 2019 tot nu... En nog niet goed? Strange
Tommaco
0
quote:

Gibblypuff schreef op 19 augustus 2020 12:56:

Omdat er nog, voor mijn gevoel, zoveel meer in zit.
Dat komt ook wel, alle vertrouwen in :)

In het slechtste geval moeten we nog wachten tot januari wanneer de cijfers komen.
[verwijderd]
0
novacyt.com/wp-content/uploads/2020/0...

Toch een bericht van Novacyt. Aankondiging jaarlijkse algemene vergadering 29sept.
Moeten we iets speciaals zoeken achter:
“The AGM comprises both ordinary and extraordinary general meetings”
Tommaco
0
[verwijderd]
0
quote:

Tommaco schreef op 19 augustus 2020 14:52:

De agenda voor die meeting:

novacyt.com/wp-content/uploads/2020/0...
Ik denk al bij al niks speciaals terug.
Het is frustrerend aan het worden. Zo weinig info, bijgevolg elk standaard bericht wordt iedereen gek. We gaan natuurlijk groen eindigen hierdoor terug, maar zelfs een instagram foto van Mullis in een chique restaurant zou iedereen gek maken.

Tijd voor echte info.

[verwijderd]
1
quote:

Tommaco schreef op 19 augustus 2020 14:52:

De agenda voor die meeting:

novacyt.com/wp-content/uploads/2020/0...
Ik zie een (goed te keuren) punt op de agenda om eigen aandelen terug te kopen. Dat lijkt me wel een positief signaal, niet?

''The Meeting resolves that:
- the maximum purchase price per share (excluding fees) is set at 12 euros; and
- the maximum amount of funds used for the implementation of this share buyback programme may not
exceed 200,000 euros.
''

staat nog een hele sloot text onder, veel leesplezier
70.375 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 ... 3515 3516 3517 3518 3519 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:28
Koers 0,819
Verschil +0,023 (+2,89%)
Hoog 0,819
Laag 0,766
Volume 159.483
Volume gemiddeld 178.863
Volume gisteren 131.739

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront