Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Aanslagen Hamas in Israël, oktober 2023

5.670 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 ... 280 281 282 283 284 » | Laatste
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 10:25:

[...]
Allerminst. U heeft zichzelf ontmaskerd.
Blijf maar in die waan.

Ik vind het niet normaal, dat je op dit forum mensen ongefundeerd als Hamasaanhanger mag framen.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 10:26:

[...]
Blijf maar in die waan.

Ik vind het niet normaal, dat je op dit forum mensen ongefundeerd als Hamasaanhanger mag framen.
Het spelen van de vermoorde onschuld gaat u niet redden. U kunt uw gezichtsverlies overigens nog enigszins beperken door gewoon als een vent toe te geven dat u Hamas steunt, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 11:10:

[...]
Het spelen van de vermoorde onschuld gaat u niet redden. U kunt uw gezichtsverlies overigens nog enigszins beperken door gewoon als een vent toe te geven dat u Hamas steunt, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Je liegt dat ik hamasaanhanger ben.
Beur
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 11:10:

[...]

Het spelen van de vermoorde onschuld gaat u niet redden. U kunt uw gezichtsverlies overigens nog enigszins beperken door gewoon als een vent toe te geven dat u Hamas steunt, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Op zijn minst kan je stellen dat dhr. Freemoneyforever een stuk minder kritisch is op Hamas.
Ik geloof bij hem niet per se in kwade opzet maar zoals zovelen is hij erg gevoelig voor akelige fimpjes vanuit Gaza waarbij hij het grote plaatje uit het oog verliest en bijna Pavloviaans partij kiest voor de (op dit moment) zwakkere partij.
Men vindt dat Israël inmiddels al genoeg wraak genomen heeft en zich terug moet trekken.
Met andere woorden: Hamas met hulp van Iran de gelegenheid geven zicht te herstellen waarna het gedonder natuurlijk weer van voren af aan begint -;)
Freemoneyforever
1
quote:

Beur schreef op 27 mei 2024 12:07:

[...]Op zijn minst kan je stellen dat dhr. Freemoneyforever een stuk minder kritisch is op Hamas.
Ik geloof bij hem niet per se in kwade opzet maar zoals zovelen is hij erg gevoelig voor akelige fimpjes vanuit Gaza waarbij hij het grote plaatje uit het oog verliest en bijna Pavloviaans partij kiest voor de (op dit moment) zwakkere partij.
Nog zo'n aanname gebaseerd op vooronderstellingen.
Beur
1
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 12:09:

[...]
Nog zo'n aanname gebaseerd op vooronderstellingen.
Gebaseerd op jouw postings hier uiteraard.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 11:50:

[...]
Je liegt dat ik hamasaanhanger ben.
U kunt die stelling eenvoudig ontkrachten door publiekelijk afstand te nemen van Hamas / zich van hen te distantiëren, maar dat weigert u expliciet, ondanks daarvoor meerdere malen te zijn uitgenodigd. Dat is uiteraard uw goed recht, maar tel bij die weigering op het grote aantal verdachte berichten dat u op deze draad plaatst, en de conclusie laat zich raden.
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 12:18:

[...]
U kunt die stelling eenvoudig ontkrachten door publiekelijk afstand te nemen van Hamas / zich van hen te distantiëren, maar dat weigert u expliciet, ondanks daarvoor meerdere malen te zijn uitgenodigd. Dat is uiteraard uw goed recht, maar tel bij die weigering op het grote aantal verdachte berichten dat u op deze draad plaatst, en de conclusie laat zich raden.
Ik ben aan jou geen verantwoording schuldig. Je komt niet met bewijzen, daarom kwalificeer ik je opnieuw als leugenaar.
Freemoneyforever
1
quote:

Beur schreef op 27 mei 2024 12:14:

[...]Gebaseerd op jouw postings hier uiteraard.
Dat is lekker vaag, ik houd niet van vage beschuldigingen. Waaruit blijkt, dat ik Hamasaanhanger ben?
DeZwarteRidder
1
’Je zult tot je mond worden bedekt met beton’
Executies, martelingen en onderdrukking: Hamas regeert Gaza met ijzeren hand

Ralph Dekkers
4 min geledenin Buitenland

Tel Aviv - Ayatollah Ali Khamenei kan er nog nauwelijks met zijn verstand bij. Tegen Hamas-leider Ismail Haniyeh, vorige week op bezoek in Teheran, zei de Iraanse leider: „Wie had ooit geloofd dat er op een dag pro-Palestijnse slogans zouden worden gescandeerd op Amerikaanse universiteiten en dat daar de Palestijnse vlag zou worden gehesen?”

Een deel spreekt daarbij zelfs openlijk zijn steun uit voor Hamas. Ondanks het bloedbad van 7 oktober, maar ook ondanks een terreurbewind waaronder ruim twee miljoen Palestijnen al zeventien jaar lang lijden. Rapporten van organisaties als Amnesty International en Human Rights Watch over het bestuur van Hamas in Gaza lezen als horrorverhalen, vol executies, martelingen en gewelddadige onderdrukking. Een like op een verkeerde Facebook-post kan reden zijn voor arrestatie, demonstranten krijgen stokslagen en homo’s worden doodgeschoten.

www.telegraaf.nl/nieuws/734367204/exe...
Freemoneyforever
1
De aanvallen op Rafah zijn 'gruwelijk' en Gaza is 'de hel op aarde', zegt Unrwa

De Palestijnse vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, Unrwa, heeft gezegd dat berichten over aanvallen op gezinnen die onderdak zoeken in Rafah in het zuiden van Gaza “gruwelijk” waren.

“Informatie die uit Rafah komt over verdere aanvallen op gezinnen die onderdak zoeken, is gruwelijk”, schreef Unrwa op X.

“Er zijn berichten over massale slachtoffers, waaronder kinderen en vrouwen onder de doden. Gaza is de hel op aarde. Beelden van gisteravond zijn daar nog een bewijs van.”

Ambtenaren van de Palestijnse gezondheids- en civiele hulpdiensten zeiden zondag dat Israëlische luchtaanvallen minstens 35 Palestijnse mensen hebben gedood en tientallen anderen hebben verwond in een gebied in Rafah dat is aangewezen voor ontheemden.

Het kwam slechts enkele dagen nadat het Internationale Gerechtshof Israël had bevolen de aanval op Rafah, waar nog steeds honderdduizenden burgers schuilen, onmiddellijk stop te zetten.
www.theguardian.com/world/live/2024/m...
Voorheen_bekend_als_Test
1
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 12:29:

[...]
Ik ben aan jou geen verantwoording schuldig. Je komt niet met bewijzen, daarom kwalificeer ik je opnieuw als leugenaar.
Uit uw mond is dat een compliment.
benbelegger
0
quote:

benbelegger schreef op 27 mei 2024 09:40:

[...]

...... uiteindelijk putten ze allemaal uit dezelfde bron.

Van alle vragen en wilde theorieën die ontstonden na de aanslagen op 11 september, bleef er één erg hardnekkig: wat was nou precies de rol van Saoedi-Arabië? Deze week werd bekend dat die groter is dan werd aangenomen.

Er waren meerdere opvallendheden. Vijftien van de negentien kapers waren Saoediërs. Ook Osama Bin Laden zelf kwam uit een rijke Saoedische familie. Daarnaast hadden de kapers voorafgaand aan de aanslagen contact gehad met mensen die gelinkt waren aan de Saoedische overheid.

En: De onthullingen komen op een zeer ongelegen moment voor Washington en Riyad. De twee landen zijn bezig met het sluiten van een ‘historische veiligheidsdeal’.

Aanvankelijk was dit onderdeel van een groter vredesplan, waarbij ook de banden tussen Israël en Saoedi-Arabië genormaliseerd zouden worden. Maar de Saoediërs zijn pas bereid dat te doen als het geweld in Gaza stopt en er een ‘pad ligt naar een Palestijnse staat’.

Het hele artikel: www.nd.nl/nieuws/buitenland/1225470/s...
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 13:13:

[...]
Uit uw mond is dat een compliment.
Dank je wel, ik ben graag voor feiten, feiten, waarop ik jouw feedback omtrent mijn door jouw vermeende Hamas-"aanhangerschap" niet kan betrappen.

Illusionist zou ik je moeten noemen.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 13:33:

[...]
Dank je wel, ik ben graag voor feiten, feiten, waarop ik jouw feedback omtrent mijn door jouw vermeende Hamas-aanhanger niet kan betrappen.

Illusionist zou ik je moeten noemen.
U doet maar.

Wij hebben inmiddels door uzelf bevestigd gezien welk vlees we met u in de kuip hebben. Dat helpt in het in de juiste context plaatsen van uw berichten, waarvoor hartelijk dank. Ik zal mijn medeforumgenoten dan ook blijven herinneren aan uw spontane ontboezemingen van gisterenmiddag en vanochtend.
Freemoneyforever
2
quote:

Freemoneyforever schreef op 17 november 2023 06:55:

IBM heeft het adverteren op X stopgezet nadat uit een rapport bleek dat de advertenties van het bedrijf naast antisemitische inhoud waren geplaatst op het platform dat voorheen bekend stond als Twitter.

  • Een woordvoerder van X vertelde CNBC in een e-mail dat de accounts die naar verluidt de haatdragende inhoud posten, niet langer inkomsten kunnen genereren.
  • Woensdag promootte X-eigenaar Elon Musk een antisemitische X-post en bracht verklaringen uit die kritiek van critici opriepen.

meer: www.cnbc.com/2023/11/16/ibm-stops-adv...
Alsjeblieft, voorheen bekend als, je hebt het forum niet goed gelezen!

Ik ben absoluut tegen antisemitisme, maar dat wil absoluut ook niet zeggen, dat ik Pro-Hamas ben, zoals jij leugenachtig beweert.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 14:28:

[...]
Alsjeblieft, voorheen bekend als, je hebt het forum niet goed gelezen!

Ik ben absoluut tegen antisemitisme, maar dat wil absoluut ook niet zeggen, dat ik Pro-Hamas ben, zoals jij leugenachtig beweert.
De tweede zin is onbegrijpelijk. U raakt verstrikt in het web van uw eigen woorden.
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 15:06:

quote alias=Freemoneyforever id=15310044 date=202405271428]
[...]
Alsjeblieft, voorheen bekend als, je hebt het forum niet goed gelezen!

Ik ben absoluut tegen antisemitisme, maar dat wil absoluut ook niet zeggen, dat ik Pro-Hamas ben, zoals jij leugenachtig beweert.
[/quote]

De tweede zin is onbegrijpelijk. U raakt verstrikt in het web van uw eigen woorden.
Oh, verklaar, ik snap jouw beschuldiging niet. Ik ben benieuwd....

En vooral: waaruit jij concludeert, dat ik pro-Hamas zou zijn!
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Freemoneyforever schreef op 27 mei 2024 15:07:

[...]
Oh, verklaar, ik snap jouw beschuldiging niet. Ik ben benieuwd....

En vooral: waaruit jij concludeert, dat ik pro-Hamas zou zijn!
Ik bied u geen cursus begrijpend lezen of schrijven aan. Leest u die tweede zin nog eens een aantal keer rustig door, misschien daagt het u dan wat ik bedoel. Zo niet, dat houdt het op.

Wat mijn conclusie inzake uw Hamassympathieën betreft: die heb ik gisteren en vandaag met redenen omkleed. Dat de conclusie en motivatie u niet bevallen, daar kan ik niets aan veranderen.
Freemoneyforever
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 27 mei 2024 15:20:

[...]

Ik bied u geen cursus begrijpend lezen of schrijven aan. Leest u die tweede zin nog eens een aantal keer rustig door, misschien daagt het u dan wat ik bedoel. Zo niet, dat houdt het op.

Wat mijn conclusie inzake uw Hamassympathieën betreft: die heb ik gisteren en vandaag met redenen omkleed. Dat de conclusie en motivatie u niet bevallen, daar kan ik niets aan veranderen.
Drogredenen

Geen enkele evidentie.
5.670 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 ... 280 281 282 283 284 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,12  +4,40  +0,48%  18:05
 Germany40^ 18.158,50 +0,87%
 BEL 20 3.832,88 -0,01%
 EURO50 4.904,09 +1,31%
 US30^ 38.807,80 +0,58%
 Nasd100^ 19.967,50 +1,54%
 US500^ 5.487,54 +1,01%
 Japan225^ 38.483,60 -0,08%
 Gold spot 2.318,95 -0,59%
 EUR/USD 1,0732 +0,25%
 WTI 79,93 +2,43%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

ING +2,84%
ASMI +2,28%
JUST EAT TAKE... +1,96%
SIGNIFY NV +1,75%
ASML +1,72%

Dalers

VIVORYON THER... -7,37%
ALLFUNDS GROUP -4,24%
Avantium -3,66%
FASTNED -2,96%
Air France-KLM -2,25%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront