Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

7.920 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 392 393 394 395 396 » | Laatste
Baksteen
0
quote:

Antoon12 schreef op 26 oktober 2021 12:17:

Letop bij Saxo. Net voordat ik de rekening had op gezegd. Werd er ineens ruim 10 euro debetrente in rekening gebracht. Niet veel dat weet ik. Maar heb nog nooit bij Binck laat staan bij Saxo een euro tekort gehad. Of is dit Chineese gewoonte..
Baksteen
0
quote:

Baksteen schreef op 26 oktober 2021 12:32:

[...]
Ik had gewoon mijn rekening leeg gehaald, maar kan ook de fee zijn
gant
0
Allemaal waar,maar bij aandelen is dit 5 en vlgs screen Saxo was de hefboom 4,9.
Dit had dus wel uitgevoerd kunnen worden.
WM77
0
quote:

Jantje__belegger schreef op 26 oktober 2021 10:53:

[...]

Ok. Zal wel weer een bug zijn dan.

Ze zijn ook nog maar recent begonnen met bankje spelen he?!
Of misschien een "verbetering" vanuit SAXO.
Baksteen
0
quote:

gant schreef op 26 oktober 2021 12:40:

Allemaal waar,maar bij aandelen is dit 5 en vlgs screen Saxo was de hefboom 4,9.
Dit had dus wel uitgevoerd kunnen worden.
heb jij realtime koersen?
gant
0
jazeker.
Inmiddels wel kunnen draaien.Ook toen stond de hefboom op 4,9.

Afronding achter de komma?
Baksteen
0
quote:

gant schreef op 26 oktober 2021 13:35:

jazeker.
Inmiddels wel kunnen draaien.Ook toen stond de hefboom op 4,9.

Afronding achter de komma?
Oke, het kan zijn dat in de tussen tijd de koers nogal wat beweegt, ik ga meest 0,5 eronder zitten, want aantal maakt niets uit, ben wel meer geld kwijt
Baksteen
0
quote:

gant schreef op 26 oktober 2021 11:36:

Ik wilde switchen van turboxl van een 4,6 hefboom naar 4,9.
Ik weet dat nu 5 de maximale hefboom is.
Tot 2 x toe op veschillende dagen werd dit geweigerd omdt hefboom te hoog was.
Kent iemand dit probleem?
Bvd

waarom wil je eigenlijk switchen?
gant
0
Noteert geen halfjes! Ga dus maar verkopen voor de draai bij 4,8.Dan weet ik zeker dat ik de koop ook inderdaad kan doen.
In ieder geval dank voor reacties!
gant
0
Waarom ik switch.
Nu je maar tot hefboom 5 kunt kopen ,is het aantal turbos wat je van je in turbo te steken bedrag kunt kopen beperkt.
Teneinde een groter aantal turbos te accumuleren is dit de methode om dat te doen.
[verwijderd]
0
Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
[verwijderd]
0
quote:

Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
Bij ons hetzelfde. Het is te gek voor woorden. Nog een fenomeen, als 1000 € dividend wordt bijgeschreven, kan ik maar 750 opnemen.
Ron Kerstens
1
@Tom 1,5 uur chatten met Saxo vanwege een vertraagde dividendbijschrijving ? Waar heb je het dan allemaal over ?
[verwijderd]
1
quote:

Ron Kerstens schreef op 26 oktober 2021 20:52:

@Tom 1,5 uur chatten met Saxo vanwege een vertraagde dividendbijschrijving ? Waar heb je het dan allemaal over ?
Ron, het gaat erom dat:

1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
A3aan
0
quote:

Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

[...]

Ron, het gaat erom dat:

1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
Ook mijn ervaring wat betreft die tarieven. Ook zwart op wit dat geen noemenswaardige verhogingen zouden plaats vinden. Zelfs enkele maanden eerder al gevraagd en steeds bevestigd. Heb het zwart op wit en ineens vlak voor overgang in een algemene e-mail onderaan dat speciale afspraken vervallen. Heb de directrice een e-mail gestuurd dat het niet zo maar kan. Krijg je als antwoord dat ze geen tijd had omdat ze met vakantie was. En van één of andere doedel krijg je dan als reactie dat wanneer het niet bevalt je vrij ben om op te hoepelen. En mijn jaarlijkse transactiekosten waren nog een stuk hoger dan bij u.
robutrecht
0
quote:

Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
Ik heb toevallig abn aandelen bij de giro en nu dus ook saxo. Bij saxo wordt het een dag later dan degiro bijgeschreven.
De volgende dag staat het bij de overzichten van het dividendrapport en in de rekeningafschriften.
Ron Kerstens
0
quote:

Cosy schreef op 27 oktober 2021 10:32:

Bij mij ABN dividend bijgeschreven. Vanochtend.
LOL; Twee dagen vertraging dus, hier gaan sommige "beleggers" tegenwoordig helemaal van over de rooie.
WM77
1
quote:

Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

[...]

Ron, het gaat erom dat:

1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
Ik denk dat je vooral blij mag zijn dat je voorheen zoveel korting hebt gehad.
7.920 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 392 393 394 395 396 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
913,56  +0,17  +0,02%  18:05
 Germany40^ 18.689,80 -0,95%
 BEL 20 3.995,10 -0,85%
 Europe50^ 5.054,38 -0,91%
 US30^ 39.884,50 -0,07%
 Nasd100^ 18.562,90 -0,16%
 US500^ 5.297,76 -0,18%
 Japan225^ 38.553,90 -0,38%
 Gold spot 2.376,30 -0,43%
 EUR/USD 1,0867 -0,16%
 WTI 78,78 +0,50%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Vastned +2,88%
INPOST +2,77%
RENEWI +1,99%
Aperam +1,96%
JDE PEET'S +1,95%

Dalers

SIGNIFY NV -5,53%
Avantium -5,52%
EBUSCO HOLDING -3,28%
IMCD -3,22%
NX FILTRATION -2,37%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront