Beste Van der Moolen fan-leider! Ook ik heb een aantal vragen voor u als onze guru. 1)kunt u niet veel meer aan uw pr doen? Ik doel bv op, a)een persbericht met daarin de vermelding hoeveel eigen aandelen van der Moolen heeft ingekocht. Dit persbericht had ik in het eerste kwartaal verwacht, aangezien er toch een behoorlijke hoeveelheid is ingekocht om de verwatering van de Kroonwarrants tegen te gaan. b) een persbericht met daarin de vermelding van het aantal gedane transacties per maand, zodat bv de invloed van de overname van Fagenson veel eerder duidelijk wordt. c) persberichten waarin wordt aangekondigd dat VDM specialists USA specialist is geworden na de beautycontest van een bedrijf. USB? Dit alles om de naam VDM wat meer bekend te laten worden en mensen het trauma/drama van 1998 te laten vergeten. 2)de specialisten die van der Moolen de afgelopen jaren heeft overgenomen hadden een k/w van rond de 6. Dit jaar heb ik nog geen aankondiging van een nieuwe overname gezien. Betekent dit dat de prijzen van specialisten op de NYSE dusdanig zijn gestegen dat ze voor de evt huidige prijzen niet meer interessant zijn? of zijn er momenteel geen aantrekkelijke partijen? 3) is een fusie/overname met/van Labranche niet het makkelijkst om een notering van VDM in de USA te bewerkstelligen? 4) hoe groot is momenteel de "oorlogskas" van VDM? Met vriendelijke groet, Olaf Graeff ps: na het aantrekken van Ton Elias als pr-man heb ik tot nu toe nog geen verbetering van het pr-beleid gezien. hopelijk mag dat snel veranderen.