Spyker N.V. « Terug naar discussie overzicht

Victor Muller is nu in Zweden !!

65 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 17:58:

toen ? 2weken geleden ? 18eurocent oke 5 maanden geleden 0,43 eurocent dus je denkt als er voor het bedrijf spyker goede dingen gaan gebeuren dat op korte termijn niet weer zou kunnen gaan gebeuren?
Muller die de loterij wint dat is eigenlijk het enige goeie wat ik kan bedenken.
BASF en BAYER kopen
0
Henk Spijker, er lopen verschillende onderzoeken naar de gang van zaken bij SWAN/SAAB, de bewindvoerder had al aangifte gedaan tegen de directie. Waarom denk je dat gehele Raad van Commissarissen per direct zijn opgestapt, omdat er niks aan de hand is zeker? Papier is geduldig, en juridische strafrechterlijke onderzoeken kosten heel veel tijd!
[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 18:08:

pak ze aan die zweden victor . nog meer voor spykercars die 53 miljoen is ook in spyker cars gebleven toch?
Net als die 152 miljoen die ze hebben afgeschreven op Saab..
[verwijderd]
0
nog nienmand die me het goed uit kan leggen over twee weken geleden dan? l dus dat kan nooit meer gebeuren?
[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 18:28:

nog nienmand die me het goed uit kan leggen over twee weken geleden dan? l dus dat kan nooit meer gebeuren?
Dat weet niemand maar ik zou er niet op gokken bij zo'n kansloos aandeel..
[verwijderd]
1
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 18:08:

prachtig spyker cars krijgt 53 miljoen euro door wat zij zeggen een europese belastigkundige truc..waarom kan niemand daar iets over berichten? pak ze aan die zweden victor . nog meer voor spykercars die 53 miljoen is ook in spyker cars gebleven toch?
Ga jij eerst eens een basis boekhoudcursus volgens (balansgedeelte is voldoende) dan weet je het verschil tussen boekhoudkundige winst (balans) en echte winst (komt uit de V&W). Volg en passant ook een basis taalcursus dan zijn je epistels wat prettiger te lezen.

Taalkundig correct schrijven hoort bij het fatsoen wat je jegens anderen hoort te hebben.
[verwijderd]
0
dus het kan niet wel zomaar weer gebeuren? na goede berichten ? en nog meer ? niemand weet het ? jij wel je zegt het aandeel zal nooit meer op 0,25eurcent komen man kansloos aandeel? vm een een looser ? zoek een aandeel waar je nog meer over zeuren kan .deze spykeraandelen heb je niet welke dan wel?
[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 18:43:

dus het kan niet wel zomaar weer gebeuren? na goede berichten ? en nog meer ? niemand weet het ? jij wel je zegt het aandeel zal nooit meer op 0,25eurcent komen man kansloos aandeel? vm een een looser ? zoek een aandeel waar je nog meer over zeuren kan .deze spykeraandelen heb je niet welke dan wel?
Hoe kun je in godsnaam dit met goed fatsoen lezen?
Mijn dochter van 5 schrijft beter..
[verwijderd]
0
maar jij begrijpt het niet ; geef mij nu eens een antwoord over die vraag over die koers verhogingen
[verwijderd]
0
quote:

LBR schreef op 30 mei 2012 18:33:

[...]

Ga jij eerst eens een basis boekhoudcursus volgens (balansgedeelte is voldoende) dan weet je het verschil tussen boekhoudkundige winst (balans) en echte winst (komt uit de V&W). Volg en passant ook een basis taalcursus dan zijn je epistels wat prettiger te lezen.

Taalkundig correct schrijven hoort bij het fatsoen wat je jegens anderen hoort te hebben.

Zelf lees ik op dit forum graag bijdrages die verband houden met het aandeel Spyker.
Minder graag lees ik, de in mijn ogen onfatsoenlijke, 'bijdrages' die er enkel op zijn gericht om mensen belachelijk te maken.

Of jij nou de aangewezen persoon bent om anderen de les te lezen over 'prettiger te lezen epistels' en 'fatsoen jegens anderen' laat ik maar even in het midden.

Wat VM nou daadwerkelijk in Zweden doet horen we vast snel. Hij zal wel één en ander hebben uit te leggen.

[verwijderd]
0
frustratie loopt hier van het forum. Blijkbaar zitten we opnieuw in een moeilijke periode op de aandelen markt. niemand die een cent kan verdienen , en dan maar zeuren over de schrijf fouten die gemaakt worden. niemand is perfect, en denk dat de meeste onder ons hier het beste met elkaar voor hebben.
iemand een suggestie voor een aankoop?
bart1805
0
quote:

henk spijker schreef op 30 mei 2012 18:58:

maar jij begrijpt het niet ; geef mij nu eens een antwoord over die vraag over die koers verhogingen
Dat noemen we ook wel ouderwetse shuffles.
[verwijderd]
0
quote:

bart1805 schreef op 30 mei 2012 22:06:

[...]
Dat noemen we ook wel ouderwetse shuffles.

nog altijd van dat?

Ik heb met swan afgesloten enkele maanden geleden(sept 2011) mooi winst uit gehaald, maar nooit meer terug gekomen terwijl het nu en dan eens aan het kriebelen was. blijkbaar achteraf mooi geweest. is natuurlijk altijd aantrekkelijk als je die koers stijgingen van 400% ziet, maar je meot wel beseffen dat de verliezen ook hard kunnen zijn.vandaar dat ik voorlopig niet terug gekomen ben. misschien met spyker en een vm strategie kom ik ooit wel terug
[verwijderd]
0
quote:

twister schreef op 30 mei 2012 18:30:

[...]
Dat weet niemand maar ik zou er niet op gokken bij zo'n kansloos aandeel..
Ik ook niet als hij voor fraude komt vast te zitten bv.
Komt het op 1 cent te staan.
Hij zelf wil aantonen het onrechtmatig handelen van een Zweedse bewindvoerder/curator.
Lijkt me niet al te gemakkelijk.
[verwijderd]
0
quote:

roadrunner 300 schreef op 30 mei 2012 22:22:

[...]Ik ook niet als hij voor fraude komt vast te zitten bv.
Komt het op 1 cent te staan.
Hij zelf wil aantonen het onrechtmatig handelen van een Zweedse bewindvoerder/curator.
Lijkt me niet al te gemakkelijk.

voor fraude zal hij zeker niet vast zitten, heeft er zijn laatste cent ingestoken om het terug op de rails te krijgen. het enige wat hij nu aan het doen is om, is tegenover de bevolking aantonen dat hij persoonlijk niet de ondergang van swan was, daardoor zal hij gesteund blijven bij spyker. wat voor vm zijn toekomst veilig zal stellen
[verwijderd]
0
quote:

Calm Down & Cheer Up schreef op 30 mei 2012 19:43:

[...]

Zelf lees ik op dit forum graag bijdrages die verband houden met het aandeel Spyker.
Minder graag lees ik, de in mijn ogen onfatsoenlijke, 'bijdrages' die er enkel op zijn gericht om mensen belachelijk te maken.

Of jij nou de aangewezen persoon bent om anderen de les te lezen over 'prettiger te lezen epistels' en 'fatsoen jegens anderen' laat ik maar even in het midden.
Dus jij neemt mensen die niet alleen uitsluitend de grootst mogelijke sprookjes schrijven maar ook nog eens niet in staat zijn dit op acceptabel basisonderwijs te brengen serieus?

Dit nog los van het feit dat het van weinig respect jegens de overige lezers getuigt.

Dat soort mensen kan ik niet serieus nemen en het woord 'belachelijk' is nog erg matig uitgedrukt.

PS: en het gaat niet over flauwekul met 't' of 'd' maar over de meest elementaire kennis.

[verwijderd]
0
quote:

ws belgie schreef op 30 mei 2012 22:29:

[...]

voor fraude zal hij zeker niet vast zitten, heeft er zijn laatste cent ingestoken om het terug op de rails te krijgen. het enige wat hij nu aan het doen is om, is tegenover de bevolking aantonen dat hij persoonlijk niet de ondergang van swan was, daardoor zal hij gesteund blijven bij spyker. wat voor vm zijn toekomst veilig zal stellen
Niets is zeker vergeet niet zijn connectie met Antonov
waar destijds veel geld vandaag gekomen is.
[verwijderd]
0
Eens zien wie er gelijk heeft v.w.b. de licentierechten !!

www.nuzakelijk.nl/beurs/2817521/saab-...

Zweedse media speculeren dat een tot nu toe onbekende buitenlandse investeerder met geld van buiten China en knowhow van elektrische auto's Saab mag overnemen. Spyker zou mogelijk de licentietussenpersoon van de Saab 9-5 blijven en betaald worden voor het gebruik ervan

www.automobielmanagement.nl/nieuws/au...

Spyker zou mogelijk de licentietussenpersoon van de Saab 9-5 blijven en betaald worden voor het gebruik ervan

forum.dft.nl/posts/list/46508.page

SVD.SE (original article here): According to SVD.se’s sources a deal could be made in which Mahindra or Youngman are allowed to produce the new 9-5 until 2017. This due to a contract that Spyker has with GM, in which it states that the new Saab 9-5 can be produced in Saab’s facilities until 2017. Spyker could according to the sources of SVD, contract the production to the new owner of Saab.

spyker-saab.blogspot.com/

Op de recente aandeelhoudersvergadering zinspeelde hij erop dat dit niet 25 miljoen cash hoeft te zijn, maar bijvoorbeeld ook licentiedeals met een bepaalde tegenwaarde kunnen zijn.

www.rtl.nl/components/financien/rtlz/...

Spyker zou mogelijk de licentietussenpersoon van de Saab 9-5 blijven en betaald worden voor het gebruik ervan
©ANP
65 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
922,57  +3,85  +0,42%  14:06
 Germany40^ 18.053,20 +0,28%
 BEL 20 3.834,98 +0,04%
 EURO50 4.867,43 +0,56%
 US30^ 38.513,40 -0,19%
 Nasd100^ 19.702,60 +0,19%
 US500^ 5.433,27 +0,01%
 Japan225^ 38.222,70 -0,75%
 Gold spot 2.319,74 -0,56%
 EUR/USD 1,0712 +0,06%
 WTI 78,30 +0,35%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

ASMI +2,69%
ASML +2,08%
ING +1,97%
Vopak +1,97%
SIGNIFY NV +1,49%

Dalers

VIVORYON THER... -10,23%
Avantium -4,47%
ALLFUNDS GROUP -3,59%
AZERION -2,20%
Air France-KLM -2,08%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront