Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2014

707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
[verwijderd]
0
En upperdepup!!!Straks nog in het rijtje met 5 hoogste stijgers. Het kan verkeren.
[verwijderd]
0
Pff. Dacht nog even calletjes bij te kopen, maar ik was te gierig. Gaat nu niet meer lukken voor die prijs denk ik.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
In het groen sluiten zou wel fijn zijn. Groen ziet er toch altijd leuker uit dan rood.
[verwijderd]
0
Laatste week is Heijmans een aantal keer aan het einde van de dag netjes hersteld. Iedere keer dacht ik dat we de dag erna weer verder up zouden gaan maar elke keer gingen we eigenlijk verder omlaag. Als we vandaag rood sluiten hebben we eigenlijk weer een lagere eindstand op de borden gezet.

Gezien de intraday low valt de schade dan nog alleszins mee, maar wat er de komende dagen gaat gebeuren is voor iedereen een raadsel denk ik..
[verwijderd]
0
Yep het blijft grillig. Toch heb ik er alle vertrouwen in. Koersgevoelige informatie dient een bedrijf direct naar buiten te brengen. Aangezien dat tot dusverre niet gebeurd is bij Heijmans is deze paniekdaling imo zeer overdreven.
[verwijderd]
0
quote:

gretig schreef op 15 juli 2014 16:59:

Heijmans mooie shortkandidaat.
Ga gerust je gang :). Een mooie shortsqueeze is nooit verkeerd.
[verwijderd]
0
quote:

gretig schreef op 15 juli 2014 16:59:

Heijmans mooie shortkandidaat.
Afgelopen maanden is de hele shortpositie van tegen de 5% afgebouwd tot nu nog 0,57%. Alle betreffende posities zijn met flink verlies gesloten. Ze waren namelijk aangegaan toen heijmans 6,80 - 7,50 euro noteerde. Als ze nu die positie waren aangegaan in februari op de € 14 dan hadden ze goede zaken gedaan. Maar gelukkig zaten ze goed fout.
gerrit 69
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 15 juli 2014 17:10:

[...]

Afgelopen maanden is de hele shortpositie van tegen de 5% afgebouwd tot nu nog 0,57%. Alle betreffende posities zijn met flink verlies gesloten. Ze waren namelijk aangegaan toen heijmans 6,80 - 7,50 euro noteerde. Als ze nu die positie waren aangegaan in februari op de € 14 dan hadden ze goede zaken gedaan. Maar gelukkig zaten ze goed fout.
Met de kleine posities onder de 0,5 procent meegerekend komt de shortpositie uit op 1,54 procent.
Bij Gemalto staan ook veel kleine shortposities open die normaal niet meegerekend worden.
Vele kleintjes maken ook een grote en dat maakt het een beetje verraderlijk.
Bij Heijmans valt het percentage op 1,54 procent wel mee, maar bij Gemalto kom je boven de 13 procent.

shortsell.nl/short/Heijmans/90/archived

Gerrit
[verwijderd]
0
Zo is dat! Doet geen zeer aan je ogen na al dat dieprood.
Intraday een zeer fors herstel van bijna 6%.
bezinteergebelegt
0
Uitgaande van alle expertise die ik hier heb gelezen rondom Heijmans, ff voor sluiting calls dec 2014, 12 aangeschaft, 9 stuks. Ben ik nu winnaar in december of word ik afgevoerd met de BAM rommel ??? Goed forum trouwens, veel kunnen lezen.

gr

B.E.G.B.
[verwijderd]
0
En een dubbele bodem.

Nu moet het wel weer even klaar zijn met die slechte berichten van de andere bouwers. Tijd om te stijgen op de goede berichten van afgelopen periode. We hebben nog flink wat te goed.
[verwijderd]
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 15 juli 2014 17:50:

Uitgaande van alle expertise die ik hier heb gelezen rondom Heijmans, ff voor sluiting calls dec 2014, 12 aangeschaft, 9 stuks. Ben ik nu winnaar in december of word ik afgevoerd met de BAM rommel ??? Goed forum trouwens, veel kunnen lezen.

gr

B.E.G.B.
Ik heb 41 calls 14 DEC, dus ik hoop dat je winnaar wordt. De tijd zal het leren.
bezinteergebelegt
0
quote:

Handvat schreef op 15 juli 2014 17:53:

[...]

Ik heb 41 calls 14 DEC, dus ik hoop dat je winnaar wordt. De tijd zal het leren.
zo dan, dan maar hopen op een koers van 20 met de kerst :-), mijn bedoeling is om ze te laten staan, mss leuke kerstbonus en anders was het de gok waard kijkende naar BAM en Ballast.
bezinteergebelegt
0
[verwijderd]
0
quote:

bartvde schreef op 15 juli 2014 16:07:

mooie hammer of niet?
wat is een hammer en wat hebben we aan een hammer?
707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 4 jun 2024 17:37
Koers 20,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 20,250
Laag 19,760
Volume 74.530
Volume gemiddeld 123.648
Volume gisteren 74.530

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront