Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Ballard Power

242 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
mjmj
0
Het is wel interessant om te kijken hoe zo'n hype ontstaat, welke voorwaarden en patronen erbij horen, wat de rol is van SA enz.
[verwijderd]
0
quote:

Maximaal! schreef op 10 maart 2014 14:05:

[...]

He Doewap,

Als je ff tijd hebt,zou je mij ff kort kunnen toelichten waarom je BLDP nog grootser inschat dan PLUG? Het is mij nog niet helemaal duidelijk.

gr ber
www.cantechletter.com/2014/03/ballard...

And recently, Ford, Renault-Nissan and Daimler, with the help of Ballard, announced they had agreed to jointly develop a fuel cell system to try to and advance the availability of zero-emission vehicles. According to group vice president of global product development at Ford, Raj Nair, the company is pursuing the initiative because the cost of fuel cell production has come down. The group expects to launch “the world’s first affordable, mass-market fuel cell car” by 2017.
[verwijderd]
0
quote:

doewap schreef op 10 maart 2014 21:01:

[...]

www.cantechletter.com/2014/03/ballard...

And recently, Ford, Renault-Nissan and Daimler, with the help of Ballard, announced they had agreed to jointly develop a fuel cell system to try to and advance the availability of zero-emission vehicles. According to group vice president of global product development at Ford, Raj Nair, the company is pursuing the initiative because the cost of fuel cell production has come down. The group expects to launch “the world’s first affordable, mass-market fuel cell car” by 2017.
Dank

gr ber
[verwijderd]
0
ik heb/had me ingechreven op de nieuwsberichten wat betreft dit project van Hyundai zal het hier posten indien er nieuws is.
[verwijderd]
0
quote:

lile schreef op 10 maart 2014 21:12:

'by 2017' prima. maar bij dan zal Hyundai al een flinke markt te pakken hebben:
www.hyundaiusa.com/tucsonfuelcell
Nee, want die auto kan niet in zeer grote aantallen worden gemaakt en is niet 'affordable' als een gevolg. Het was voor. Hyundai een zaak van de eerste zijn.

Hyundai heeft wel een goed programma. De volgende generatie staat al klaar. Google op Hyundai Intrado.
[verwijderd]
0
En Honda was trouwens imo toch de eerste, alweer 6 jaar geleden met de Clarity FCX
Kahoona1962
0
quote:

doewap schreef op 11 maart 2014 11:49:

Gewelig filmpje van Mercedes-Benz (klant van Plug en schatplichtig aan Ballard)

www.youtube.com/watch?v=aj0-eAAmvxk
Super :-)
nobahamas
0
quote:

mjmj schreef op 11 maart 2014 13:16:

Tesla shorten dan maar
Waarom? denk je werkelijk dat ze een accu-fabriek gaan maken?
Ze zeggen het nog niet, maar het wordt gewoon een fuel cell fabriek
mjmj
0
Ja zo ver had ik nog niet gedacht, maar dat zou heel goed kunnen.
Wie gaat de stacks leveren? Wie gaat dan de infrastructuur/tankstations bouwen?
nobahamas
0
Wij zijn getuige van het begin van de 3e industriële revolutie.
De eerste stapjes worden gezet.
[verwijderd]
0
Na een flinke stijging vandaag een flinke daling tot $ 5,87. Ik heb een flinke pluk bijgekocht op $ 6,29
mjmj
0
Ik zou maar oppassen Europeaan, dit is speculatief en ook heel volatiel aandeel met veel zwakke handen (ondanks de fundamentals waar ik zeker in geloof! maar daar houden de daghandelaren, shorters, TA peeps, hedge funds en andere speculanten geen rekening mee die kijken alleen maar naar de koerspatronen). Ik blijf er voorlopig even vanaf.

Advies: maak studie van de psychologie van het verkopen. Ik heb hier een boek in de kast staan van iemand die adviseert om een aandeel bij een stijging in enkele dagen van meer dan 10% meteen te verkopen... i.c. wapen je tegen je eigen greed.
[verwijderd]
0
MJMJ
Bedankt voor je waarschuwing.
Zoals je inmiddels weet is Ballard inmiddels verder door gedaald en heb ik nu behoorlijk verlies.
Ondanks alles heb ik goede hoop dat Ballard terug gaat komen, en waarom dan wel?
Plugpower is volledig uitgeperst door Citron met altijd overdreven argumenten, maar sommige argumenten zijn wel waar: Plugpower is slechts een afnemer, samensteller en doorverkoper van de fuelcels. Ballard echter fabriceert daadwerkelijk alles als toeleverancier van Plug.
Kijk die waterstofindustrie gaat toch wel verder met ontwikkelen.
Ik denk dat straks een heleboel Plugaandeelhouders over gaan stappen naar Ballard.
Lees ook aan het eind van dat vernietigende Citronrapport: hier begreep ik dat Citron vermeldt dat investors beter af zouden zijn met Ballard.
Ik weet natuurlijk niet op welk koersniveau. Dat blijft een gok.
Ik sla je waarschuwing zeker niet in de wind MJMJ
groeten.
[verwijderd]
0
een correctie: ik heb geen behoorlijk verlies maar is er is behoorlijk wat de winst die ik had weggesmolten.
nobahamas
0
[verwijderd]
0
quote:

Europeaan schreef op 11 maart 2014 20:56:

MJMJ
Bedankt voor je waarschuwing.
Zoals je inmiddels weet is Ballard inmiddels verder door gedaald en heb ik nu behoorlijk verlies.
Ondanks alles heb ik goede hoop dat Ballard terug gaat komen, en waarom dan wel?
Plugpower is volledig uitgeperst door Citron met altijd overdreven argumenten, maar sommige argumenten zijn wel waar: Plugpower is slechts een afnemer, samensteller en doorverkoper van de fuelcels. Ballard echter fabriceert daadwerkelijk alles als toeleverancier van Plug.
Kijk die waterstofindustrie gaat toch wel verder met ontwikkelen.
Ik denk dat straks een heleboel Plugaandeelhouders over gaan stappen naar Ballard.
Lees ook aan het eind van dat vernietigende Citronrapport: hier begreep ik dat Citron vermeldt dat investors beter af zouden zijn met Ballard.
Ik weet natuurlijk niet op welk koersniveau. Dat blijft een gok.
Ik sla je waarschuwing zeker niet in de wind MJMJ
groeten.
Er zijn redenen te denken dat Ballard lange termijn een betere investering is, omdat ze in de core technology een betere kennis en rechten positie hebben.

Maar Plug heeft de markten gevonden. Risico's genoeg, niet in het minst concurrentie, maar markten zoals Plug die kan veroveren, heeft Ballard niet.

Plug is wel degelijk ook eigenaar van 152 patenten, maar de waarde ervan is niet duidelijk.

Het Citron rapport is een absolute aanfluiting.
242 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
910,59  +6,38  +0,71%  10 mei
 Germany40^ 18.773,50 +0,47%
 BEL 20 4.013,33 +0,70%
 Europe50^ 5.084,27 -0,02%
 US30^ 39.507,00 0,00%
 Nasd100^ 18.156,80 0,00%
 US500^ 5.221,51 0,00%
 Japan225^ 38.190,30 0,00%
 Gold spot 2.360,72 0,00%
 EUR/USD 1,0771 -0,10%
 WTI 78,28 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Accsys +5,43%
CM.COM +2,92%
NX FILTRATION +2,63%
RANDSTAD NV +2,61%
ForFarmers +2,43%

Dalers

Kendrion -2,99%
UMG -2,95%
Alfen N.V. -2,63%
EBUSCO HOLDING -2,29%
VIVORYON THER... -1,85%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront