Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2014

707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
[verwijderd]
0
Beleggers in bouwaandelen hebben een PTSS opgelopen door de jarenlange (2008-heden) klappen die ze voortdurend kregen te verwerken. Elk gevaar wordt nu uitvergroot en leidt tot beleggers die uit blinde paniek ook bij de goede aandelen op de verkoopknop rammen.
ABC1234
0
Hammer
0
Het is een kwestie van tijd totdat de markt door heeft dat Heijmans er een stuk minder beroerd voor staat dan BAM en Ballast Nedam.
[verwijderd]
0
Idd, het kan niet lang meer duren zou je zeggen voordat dat besef door begint te sijpelen. Nieuwe opdrachtgevers zullen ook goed kijken met wie ze in zee gaan. Ballast lijkt geen partij meer te zijn en BAM richt zich sowieso meer op buitenland dan de ned. woningmarkt. Dus al met al staat Heijmans weinig meer in de weg om dit transitiejaar goed door te komen en zich op te maken voor serieus herstel. De huidige perikelen bij de concurrenten zal ze hopelijk extra gewaar maken om voortdurend het koppie ebij te houden en er bovenop te zitten met projectmanagement.
Brokie Even
0
Brokie Even
0
Mooi, mooi, mooi man. Nog paar procent eraf door uitstappende angsthazen en ik koop weer wat Heijmansjes bij.
Hammer
0
je bent alweer een paar procentpunten te laat Broke-even, de koers begint alweer te klimmen uit zijn middagdip.
bartvde
0
Heijmans had toch ook nog een paar conflicten lopen waarvan de uitkomst nog niet bekend is?
ABC1234
0
Zouden we het tijdelijke dal gezien hebben?

Wie weet er of die steun van 11.88 een "echte" steun is/was?
Anders zou deze beweging naar 11.89 op enige onderliggende kracht kunnen duiden..
[verwijderd]
0
Technisch is het echt zwaar oversold nu en ook fundamenteel is er geen reden om lager te gaan. Ik verwacht dat de 11,60 van vanmorgen tot een nieuwe langetermijn bodem is verworden. Maar we moeten niet vergeten dat bij (nieuwe) paniek bij de andere bouwers ook Heijmans tijdelijk meegesleurd kan worden in het koersgeweld en negatieve sentiment. Voor nu is een beweging boven de 13,20 nodig om de dalende toppenlijn vanaf februari te gaan breken. Deze was eigenlijk al opwaarts doorbroken maar met deze huidige daling is er een nieuwe (vijfde) top bijkgeomen. 31 juli ligt deze dalende toppenlijn op de 13 en 1 september op de 12 euro. Na de zomer verwacht ik nog steeds een beweging naar 15 - 17,50 euro.

[verwijderd]
0
Na alle leed staat Heijmans in verhouding nog lager dan Bam qua koersval

140 om 12 Heij

22 om 2 Bam
[verwijderd]
0
Tja moeilijk te zeggen wat BAM als fair value zou noteren. Er is imo teveel onzekerheid om dat te kunnen bepalen.

Klopt 8,57 om 9,09 % van de oorspronkelijke waarde als je het zo neerzet.

Fijn uptickje in de slotveiling bij Heijmans. Hoogste tijd om morgen maar weer de 12xx op te gaan zoeken. Ik vind de koersreactie van de afgelopen dagen een zwaar overdreven overshoot. slot 30 cent hoger dan intraday low. Dat geeft een mooie hamer in de candlestick grafiek. RSI 19. Terug naar boven nu!
[verwijderd]
0
Ik denk dat we er nog niet zijn, als de aex geen high neerzet dan zitten we al in de verwachte correctie en kunnen we naar de 380 dan gaat Heijmans ook mee mits er natuurlijk leuk nieuws komt dan gaan we tegendraads.
Mocht de aex toch nog naar de 430 gaan, dan wordt de correctie uitgesteld tot een low ergens eind september
[verwijderd]
0
Bij redelijke cijfers en outlook gaat het denk ik heel hard richting de 20 euro. Ongeacht of de aex een correctie maakt of niet. Als je HEY vergelijkt met een aantal indices dan is de correlatie regelmatig sterk negatief (omgekeer dus)
bartvde
0
quote:

The Matador schreef op 9 juli 2014 17:28:

Na alle leed staat Heijmans in verhouding nog lager dan Bam qua koersval

140 om 12 Heij

22 om 2 Bam
ik weet niet of het zin heeft om te vergelijken met de historische hoogste koers?
ABC1234
0
11.61 lijkt me verstandiger. Dubbele bodem om daarna up te gaan :)!

bovendien, als je een order op 11 inlegt, doe dan 11.03 anders gaat iedereen met TL 11,02 het schip in ( waaronder ik ;) )
707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 17,400
Verschil +0,360 (+2,11%)
Hoog 17,500
Laag 17,000
Volume 135.069
Volume gemiddeld 133.444
Volume gisteren 46.485

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront