Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Kapitaalinjectie Air France-KLM 'kwestie van weken of maanden'
Door
op zondag 3 januari 2021
Views: 6.163
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Laat de Fransman met feiten komen als deze roept dat Nederland, met allebei ongeveer een belang van 14 procent, méér heeft geprofiteerd dan Frankrijk.
begrijp niets van de huidige koers van klm, waarom staan die dingen op 5 euro en niet op 50 cent met een giga emissie op handen, of gaan overheden voor miljarden aan vers kapitaal echt maar een symbolisch aandelenbelang vragen en daarmee de belastingbetaler een oor aannaaien
Hebben Ze alweer geld nodig ! al 10,4 miljard aan staatssteun kreeg . een ticket mag wel 5x zo duur worden zeg .
Niemand profiteert van dit debacle en al helemaal de belastingbetalende burgers niet. De duizenden grootverdieners waaronder weinig werkende en veel verdienende piloten en veelal passief en incapabel management komen er relatief nog goed van af..hoe lang nog?
@iPlof schreef op 3 januari 2021 19:07 :
Niemand profiteert van dit debacle en al helemaal de belastingbetalende burgers niet.
De duizenden grootverdieners waaronder weinig werkende en veel verdienende piloten en veelal passief en incapabel management komen er relatief nog goed van af..hoe lang nog?
Klopt, maar pas op dat je niet voor pilotenhater versleten wordt. Ik heb het artikel in het nieuwe jaardraadje AF-KLM geplaatst. Overigens is het niet alleen dit interview waarin deze inhoud gedeeld wordt, het gaat al dagen rond in de Franse media. De huidige aandeelhouders gaan een fikse verwatering tegemoet, waarbij Franse en Nederlandse overheden samen een meerderheidsbelang krijgen. De Fransen nemen naar mijn idee nu een voorschot op het verkrijgen van de volledige zeggenschap. Het is lang stil geweest bij de Chinese en Amerikaanse aandeelhouders; hun aandeel in de combinatie staat op het spel. Zodra de koers omlaag duikt komende week (weken) gaan we die partijen wel horen denk ik.
CITI group gaf 31/12 al een verkoopadvies en 0,1 euro (downgrade) aan KLM/AF
Zo wordt nu echt eens tijd voor die 1 euro en lager.
Kan een beursspecialist mij AUB uitleggen waarom AF-KLM stijgt op dit nieuws en waarom ze überhaupt op 5,25 staan???? Mvg Fred
ze blijven doorvliegen met 20% bezetting, ipv de helft v het personeel eruit te gooien. Nu vangen ze lekker eindeloos miljarden belastinggeld
Aantal posts per pagina:
20
50
100