Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Beursblik: Ebusco ondanks koersdaling niet koopwaardig

Lees over dit aandeel ook

  1. 19 apr Ebusco ontvangt Franse opdracht
  2. 26 mrt Opnieuw een lelijke misser van Ebusco

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Unimog 3 oktober 2023 15:08
    quote:

    Bonost schreef op 3 oktober 2023 14:48:

    Het is dus niet het produkt dat slecht is, maar de aanvoerlijn van onderdelen.
    Dat zou toch binnen een bepaalde tijdsperiode moeten kunnen worden opgelost. En dan pas kunnen we het bedrijf goed beoordelen. Dus aan de slag met je leveranciers Ebusco.
    volgende week de q3 update afwachten
    van lanschot is een trap na aan het geven
  2. Johannes Hannes 3 oktober 2023 15:22
    Composiet is een veel moeilijker materiaal om mee te werken dan staal of aluminium. Glare is vliegtuig composiet wat decennia ontwikkeling nodig heeft gehad voor het in productie gebruikt kon worden. Composiet is ook vaak voor auto productie voorgesteld, maar de productie van composiet is meestal veel handwerk en dus minder geschikt voor massa productie, want ook maat variatie kan groter zijn dan in conventionele materialen. Als nu juist de composiet onderdelen niet aan te voeren zijn; uit landen met goedkope handarbeid, dan gaat er achter dat toeleverprobleem mogelijk een "composiet productie probleem" schuil wat voor Ebusco mogelijk niet commercieel rendabel is op te lossen.
  3. forum rang 7 Unimog 3 oktober 2023 15:26
    quote:

    Johannes Hannes schreef op 3 oktober 2023 15:22:

    Composiet is een veel moeilijker materiaal om mee te werken dan staal of aluminium. Glare is vliegtuig composiet wat decennia ontwikkeling nodig heeft gehad voor het in productie gebruikt kon worden. Composiet is ook vaak voor auto productie voorgesteld, maar de productie van composiet is meestal veel handwerk en dus minder geschikt voor massa productie, want ook maat variatie kan groter zijn dan in conventionele materialen. Als nu juist de composiet onderdelen niet aan te voeren zijn; uit landen met goedkope handarbeid, dan gaat er achter dat toeleverprobleem mogelijk een "composiet productie probleem" schuil wat voor Ebusco mogelijk niet commercieel rendabel is op te lossen.
    het gaat vooral om kabels en kabelbomen waar de leveringsproblemen zijn
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

EBUSCO HOLDING

2,824 17:17
-0,158 -5,30%
Premium

Opnieuw een lelijke misser van Ebusco

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links